Aug 27, 2012

Aktiviti Asal

Assalamualaikum..

Seminggu...habis dah masa untuk berpoya-poya dan skang kembali ke tempat asal, menunaikan tanggungjawab.. tapi ada gak yang masih bercuti.. sambung lak lagi seminggu, untungla orang tu.. makk jugak sengkang mata kerja..

aku betul² abaikan blog selama seminggu ni.. penuh aktiviti dari raya pertama hinggala aku balik semula ke Bangi.. sampaikan aku baru perasan yang aku langsung xberaya ke rumah kawan² dan kawan² pun tak ada datang umah aku.. tak apa la.. 

masuk² opis, keajaiban telah berlaku.. *ajaib la sangatttt*, monitor pc dah bertukar.. masa last day keje tu, monitor memang dh blurr dah.. tiada alasan untuk skip buat keje.. keje..keje..keje.. tu la aktiviti asal bila kembali ke bangi, teratak bujang aku tu haaaa

baru la sangat kannnn.. mekaseh bos..

even ia dah baru, semangat keje belum ada.. phewwwww..... dan tadi, aku segera login myeg..kot² la ada saman.. maunya tak, aku boleh la tekan sampai 150km/j.. jadahnya tina oi!!! maka, hasil dari semakan tu, mak tiada saman.. selamat... *urut dada*

citer pasal raya,pada aku sama je tiap tahun.. marhaban tak sudah dari raya pertama sampai raya keempat.. penat hoi!!! gamaknya, aku kena kawen barula tak ikut marhaban anak dara tu..

dahla, nanti citer lagi..nak berlakon bebuat ada keje..

notakecik : saya harap, makbul la doa saya untuk dijadikan puan pada tahun hadapan.. insyaAllah..aminnn

15 comments:

  1. amboi, berlakon wat keje ek...cepuk kang...

    jemput datang kerumah bebila...
    jangan lupa wit raya anak2...hahaha

    ReplyDelete
  2. selamat bekerja kembali kak..:)

    amin..semoga akak jadi puan tahun depan..:)

    ReplyDelete
  3. Salam..

    Amin..Ros doakan ye jadi Puan :)

    ReplyDelete
  4. wahhh syok sakan beraya no....

    ReplyDelete
  5. seronok raye bile time 'baraan' la kn kak. baraan laki la, baraan ppuan la, kdg2 ad tu baraan bdk2 pun adoi. huhui. tapi tu la meriah nye.

    ReplyDelete
  6. makin rancak la buat entry pasni. monitor dah baru tu. hehe

    p/s : tepek kak gambar raya cepat2. saya pun baru ada mood nak update gambo raya hari ni. hihihi

    ReplyDelete
  7. xde mood jugak masuk keje hr ni..dr td melongooo je dpn pc..hihi selamat hari raya MK ;)

    ReplyDelete
  8. selamat balik kerja ya... ha nak jadi puan.. moga dikabulkan tuhan.. boleh sambut raya dengan abang pulak heh heh

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum mizz...mama dtg singgah beraya yer...:)

    mama akan doakan moga berjaya mendpt panggilan Pn pd tahun depan yer...:)

    ReplyDelete
  10. Selamat Hari Raya MizzTina... 150kmj..biaq betui... ish ish ish.. :) sip baik xder saman..

    ReplyDelete
  11. selamat bertugas kembali.. ucap sama untuk diri sendiri gak.. :)

    ReplyDelete
  12. pc baru smangat kene baru. tu yg boss harapkan. keh keh :D


    # aminnn... utk doa di jadikan puan tuu. :)

    ReplyDelete
  13. wahh...dpt monitor baru ker... plastik pun belum bukak tuh...hehe

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com