Sep 24, 2012

Hari Minggu, Idea

 
 
Salam Isnin.. bersemangat aku pergi keje awal hari ni.. sebabnya, aku lupa tutup server.. kahkahkah.. pastu boleh lak bos aku pun datang awal.. sampai opis, rupanya ada insan baik hati dah tolong offkan.. tapi server satu lagi masih on.. haihhhh, apsal la boleh lupa tina oi!!!
 
Semalam cuti sehari je.. sehari tu pun, bosan nak mati duk umah.. makan, tengok tv, kemas bilik, cuci kain baju, cuci kasut..siap tu, sambung makan lagi sambil tengok tv sampaila petang.. tepu kepala otak aku.. makan pun masih pantang lagi, bau benda berminyak, buatkan aku mual nak muntah.. sabar je la..
 
malam tadi pegi mekdi, drive thru.. kemain ramai yang malas masak macam aku.. padahal aku nak beli bubur je.. ok, itu adalah pestime aku ke mekdi drive thru dan jadi jakun.. 
ok, sempat snap pict menyebabkan aku salah masuk gear.. boleh lak masuk gear R.. hahaha.. mesti orang belakang gelabah.. 
 
pagi ni penat aku perah kepala otak.. padahal malam tadi sebelum tidur rasanya banyak je idea nak tulis.. skang ni habis lupa.. lupa?? ye, makan semut banyak la ni..
 
nanti la, aku paksa otak aku bekerja sikit.. maybe sebab isnin, ia malas.. jadi kesimpulannya, apa aku bebelkan ni?? biasala, isnin adalah hari membebel aku.. 
 
notakecik : sekali lagi jari tercedera masa nak isi minyak dan di tempat yang sama.. syabas tina..

16 comments:

  1. kang dh buat keje kang dtg la idea tu hihi

    ReplyDelete
  2. isnin selalu kelam kabut... bermalas-malasan jer nak ke tempat kerja... sudahnya ada je tertinggal itu tertinggal ini... hampeh

    ReplyDelete
  3. ko ngan aku sama je ideas slalu lari bila dpn pc ...hahaha

    ReplyDelete
  4. semalam mila p PKNS kak. giler tgk baju cantik2

    ReplyDelete
  5. haha..nasib baik tak reverse laju-laju..kalau tak lagi gelabag orang belakang...

    ReplyDelete
  6. hr isnin selalunya jd monday blues kan..mood n idea pls datang..ekekekek..:-)

    ReplyDelete
  7. oohh...rupanya awak yg reverse keta kat mekdi smlm yer...hehehe... takdelah gurau jer :p

    ReplyDelete
  8. isnin memang selalu huru hara kan..

    ReplyDelete
  9. besa lah tu MT... samerlah kita :D

    ReplyDelete
  10. kena draft dulu bila ada idea. bila nak tulis blog lancar jek. akak ler tue..

    ReplyDelete
  11. salam tina..mmg blur bila isnin tp kena positip!hahaha..

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum mizz...wah bawa kete yer mana pi motor buat rempit selalu tu...:) hehehehee...

    ReplyDelete
  13. haha kesian hari isnin kann. hari isnin msti jadi mangsa stress.

    ReplyDelete
  14. Wahhh makan bubur je kt mekdi?
    xpe semoga kau rajin ^^

    ReplyDelete
  15. gatal lagi snap gambar tengah drive. kan dah salah gear. muahehee :p

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com