Sep 4, 2012

Jalan-jalan hujung minggu

 
 
Aku dah tak ada idea nak tulis apa.. mengenangkan BE baru sedang merunningkan dirinya, maka aku kena jugak up entry.. terima kasih nuffnang semalam hover bizi tahap lipas kudung.. hari ni pun sama.. ni baru free.. lega sikit kepala otak.. 
 
Ni cerita minggu lepas, kan kabor yang family aku datang sini secara berjemaah.. maka sejak jumaat hingga ahad memang aku sebok membawa mereka berjalan².. jumaat ni ke rumah besan mak aku.. pastu ke mines.. kakak aku yang membuyung sebok nak naik cruise, maka naikla cruise ke KTM.. jadilaaaa...
 
tengok tu, bot ni penuh rombongan dari aku je.. anak² buah aku kemain gembira lagi.. haihhh

pastu ke putrajaya lak.. padahal banyak kali dah pegi, mak aku siap cakap, "bosan la pegi putrajaya tu".. see, demand hokey!!!
 
berbaju kurung ye anak²..

pas puas bergambar dan menggedik, perut minta diisi.. tak jauh pun nak pegi makan.. makan kat Laman Perdana je.. kedarah nasi ayam, mee goreng, nasi goreng.. siap makan, balik.. pastu ke banting lak, beraya.. habis beraya, ke KLIA.. anak buah yang nama ADAM tu nak tengok "rumah kapal terbang".. hahaha.. bawa juaaa.. xnak la hampakan hati dia.. masalahnya, dia akan tuntut..

esoknya, beraya ke cheras.. pastu ke KLCC.. tapi!!! ada tapi ye.. mak buyung ajak naik tren.. hambek, semua longlai... dah la aku pun agak failed gak nek LRT.. bebuat tau je la.. kehkehkeh
lepak kat tepi kolam sudahhhh.. aku sendiri dah nak tercabut kaki..

balik tu memasing memang muka dah macam botol kicap.. hahahaha
 satu kusi penuh kami sekeluarga je.. ni pun sempit gak..LOL


berpura² letih maka semua buat muka letih.. apsal muka aku buruk bebenor tu hoi!!!

malam tu mak aku dan yang lain balik johor dah.. tinggal mak buyung yang tinggal.. maka, sabtu malam ahad tu melepak depan PPj.. bercamwhore lagi.. tapi malas dah buh gambar.. banyak sangat gambarnya..ahad pagi ke open house kat bukit antarabangsa, akak "awak"..
 
begitula cuti 3hari yang aku habiskan bersama family tersayang.. berakhirnya pengembaraan kami.. insyaAllah nanti ada masa, ke tempat lain lak..

ok, aku dah merepek banyak..izinkan aku stop ye.. okbai

notakecik : ni hujan xbenti².. sejuk bangat.. laparrrrr lagi.. esok last day puasa enam.. khamis raya kali kedua.. yay!!!

10 comments:

  1. pegi mana pun. kalau time tu dgn family mesti best kann kak? bila nak lepak alamanda ni kakak.

    ReplyDelete
  2. syoknya dl lama x jln2 camni.
    budak 2 org tu slalu x sihat jek.

    ReplyDelete
  3. ni betul2 makan angin ni.. syok ar jalan kesana kemari ei

    ReplyDelete
  4. mmg syok jenjalan dgn fmily :)

    ReplyDelete
  5. Hahah bestnya berjalan2 di KL kirenya kau jdi mcm tourist guide la kan? ;D

    ReplyDelete
  6. mak buyung tu memang ngidam nak naik public transport ye..huhu..penat, tapi mesti seronok jugak kan..:)

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com