Sep 12, 2012

Seksi

 
 
Tengok tajuk tu tak semestinya aku nak citer pasal 18++ ye.. tapi ni sekadar ingatan.. aku nak nasihat je.. 
 
semalam, masa duk menanti lampu merah bertukar ijau, aku paling ke kanan.. mamat kete sebelah main kenyit mata.. berani kau!!! haishh, kena tinted kena gelap gulita la cenggini.. ok dah, aku bukan nak cerita pasal mamat kenyit mata atau tinted kete..
 
pastu aku paling ke kiri pulak. fuyoooo!! fuyoooo lagi!! sekali lagi fuyooooo!!! seorang wanita bermotorsikal.. ye, menunggang motor..  ala, aku pun penunggang motor jugak.. kite sama je cik adik.. cuma semalam ternaik kete..
 
tapi akak tu macam ada silap la.. ermmm, akak ni berwedges...naisss hokey.. tapi kan...ermm, tapi kann.. beliau pakai legging..baju sendat nampak ketiakkkkk.. agak² lelaki terliur tak bila tengok???
 
 bila aku nampak keseksian kakak ni, terus aku teringat 2 entry pasal rogol free.. yela, maksud blogger tu, yang mana perogol dilepaskan dengan bon la, ikat jamin la, mangsa rogol dipenjara padahal nak pertahankan diri so dia bunuh perogol.. mana keadilan?? *ye, aku dah merepek*.. baca dua entry ni
Lelaki Semalam
Suratan atau Kebetulan

berbalik pada seksi tadi..ye, aku pun bukan sempurna sangat tutup aurat.. tapi bila diperhati cara pemakaian akak tu, sangat la xsesuai dan mengundang keghairahan lelaki.. so, nak salahkan sape kalau kena rogol?? jaga la cara pemakaian tu.. dah la naik motor, kalau kena tahan mana² lelaki yang berniat jahat, pastu humbankan kat semak, acane??? masa tu la kau nak salahkan lelaki ni gatal la, miang la, hape la.. tapi sape yang mulakan???

siyesli, kakak semalam sangat seksi.. pada aku, pakaian dia sangat menjolok mata.. aku sempat gak la cuci mata sikit.. kahkahkah.. kes rogol satu hal.. cuba bayangkan kalau dia eksiden.. ok, aku bukan nak doakan, tapi ni andaian... tergolek, terseret atas jalan raya.. mudah sangat pakaian dia tu koyak rabak.. jadinya, bila dah koyak rabak jadi apa??? fikir sendiri.. 

hurmmm, kesimpulannya entry ni...ada akal kan?? fikir sendiri.. aku tak nak cakap lelebih²..
 

notakecik : ni dah kenapa perut aku sakit ni??!!!

20 comments:

  1. dya pn seksi tau..nk tgk x???jom pi blik mndi..ngeh.ngeh.ngeh

    ReplyDelete
  2. mila pun ada terpikir kalau excident pakai pakaian seksi macam mane er? kalau mati takpelah xtau ape2 kan kalau nyawa2 ikan pastu orang ramai dtg tgk. hehe..free show woooOOO...

    ReplyDelete
  3. terseksi.. dose tersikse.. huhu

    ReplyDelete
  4. gulp..

    terkejut tau kalau nampak yang seksi2 naik motor..

    kita pun penah nampak.. skirt pendek okeyyyyyyy..

    beranginnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    ReplyDelete
  5. mangsa rogol dipenjara kerana membunuh perogol..eh apa tu? peliknya...

    undang2 apa nih? dah kena rogol mestilah nak pertahankan maruah kan..bukan tu kita kira self defense... ohh dunia dah nak kiamat....

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mizz...betul2 tu sokong n3 ni...:)

    ReplyDelete
  7. kdg2 bukan itu je masalahnya.. silap haribulan bukan dia yg kena takut org lain yg kena sebab yg tgk tak tahan so sesapa jer jd mangsa.. sebab tu bebudak pun kena..

    ReplyDelete
  8. pakai legging tu mcm x pakai apa jerr..ketat...tah la fesyen sekarang...yg pakai tu x paham ke buat2 x paham...

    ReplyDelete
  9. mmg saje cari nahas pakai seksi2 macam tu. huhuu

    ReplyDelete
  10. saya lelaki..saya no komen..hahaha

    ReplyDelete
  11. kite yg perempuan pun tengok perempuan seksi tu dah terjojol ape tah lagi lelaki kan

    ReplyDelete
  12. Betul tu.. bkn salah nak naik motor penampilan tu jga la juga kan? ^^

    ReplyDelete
  13. aku selalu gak jumpa macam tu....suka pun yer seram pun yer...hehe!

    ReplyDelete
  14. sikit lagi maunya perogol banyak yang terlepas sebab kesalahan adalah jatuh pada mangsa kerana mengundang nafsu perogol..ada kemungkinan tak?

    ReplyDelete
  15. akak nora suka seksi tapi tak suka org tak sepatutnya tengok..huh..murahan gitu..

    ReplyDelete
  16. As salam,

    hai awak..sokong3..kalau naik kete lain cite kan..nie naik motor segala bende leh nmpk..;D

    tx follow..sudah follow..;D

    ReplyDelete
  17. cuci mata lah lelaki lelaki tu..huhuhu

    ReplyDelete
  18. akak paling tak suker pompuan naik motor[yang dok belakang] pakai seksi2 tonggek nampak lurah montot..!!! rase macam nak langgar jer..!! huhu..siyes nih... lagi satu..kalau tengok pompuan2 yang pakai mini skirt or baju tali halus naik motor..eerr..tak sejuk ker ek...pelik akak ar..

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com