Oct 19, 2012

Hangat tahi ayam..katanyaaaa

Assalamualaikum wbt..

Salam Jumaat.. Mesti ramai xpasan yang aku dah buka semula blog ni.. yela, duk ramai tau aku dah private blog.. memang kalau ikutkan hati aku, biar je private sampai korang dah lupa aku.. siyesli aku malas nak taip entry, nak BW..nk perah kepala otak cari idea bagai.. penat tahuk!!

Masa aku dah private tu, iklan aku dah delete.. pastu segala benda ada la aku dah delete.. yang tinggal follower dan bloglist je.. 

ramai duk mengadu apsal aku tak invite depa.. masalahnya, aku memang tak invite sampai aku betul² terbuka hati nk invite sebab aku rasa buat masa tu biarla aku sendiri je yang boleh buka blog aku.. aku duk pandang je.. blurrr giler..

Dan semalam, acane tah aku tergerak hati nak tengok nuffnang aku.. dan² la tina oi mengada nak tengok income.. padahal memang tahap tu je.. tapi, unsangkarable bila aku satu BE ngah running.. hadoila, time aku dah malas nak berblog ni la duk datang BE menari² anggun dalam blog.. saje nak suh aku buka blog khennn..

so, aku terpasrah dengan BE..maka aku on jap sementara ia merunning dalam ni.. nanti dah stop,aku tutup balik.. aci tak?? nampak tak permainan di situ.. ni la namanya hangat² tahi ayam walaupun aku tak tau hangat ke tidak tahi ayam tu.. pegang tak pernah, tapi terpijak tu pernah la.. kahkahkah

sesungguhnya, aku dah ketandusan idea dan aku memang dah terlalu malas nak berlog ni.. kalau la ada sape boleh take over blog ni...hurmm.. amikla blog ni..edit la apa yang patut, mak dah malas..

notakecik : aku tau ramai yang akan fikir blog ni tak boleh buka.. hahahaha

18 comments:

  1. nasib baik letak dibloglist hehehe...so kak tahu :)

    alor tak mo hangat hangat tahi ayam..teruskan dik! tepuk bahu bagi smngat hehehe

    ReplyDelete
  2. aler, tak payah la tutup..blogger tegar mana leh tak menulis...hahaha

    ReplyDelete
  3. Teruskn la...jgn hiraukan org..pleaseeeeeeee....:-)

    ReplyDelete
  4. teruskan kak teruskan..


    eka kadang2 teringat kat blog bila lama dah tak menulis

    ReplyDelete
  5. seorang penulis mne leh ttup blog kn???hihihi

    ReplyDelete
  6. ngengada tau mk nih..
    akak dh siap babap puk..puk..puk.. kt montot mk.

    ReplyDelete
  7. alaaa kaka selamat arini sy berjaya bukak.. dahlah sy salah bg emel aritu.. aiyokkkk.. walaupun akak invite tp sy xleh masuk jugak..

    ReplyDelete
  8. tak nak lah camtu dikkk... akak sangat suker baca N3 awak.. lmbat update takper... janji update.. :D

    ReplyDelete
  9. yeayyyyyyy tina COMING BACK!!!!
    haishh da awk xyh nk private2 lagi lepas ni...kesian kat fans awk ni (saya) ;))

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum mizz...bestnya dah boleh komen balik kat sini suka2..:)

    ReplyDelete
  11. tak payahlah nak mengada2 tutup blog laa, private kan blog laa... open sudah!!!!

    ReplyDelete
  12. BE tengah running pelagi pulun kak pulun...

    ReplyDelete
  13. yeye mizztina dah balikkkk hehe...toksah le tutup blog...takde infomasi nanti hehehe...taknak hapdet biokan dia bersawang...agak2 pree hapdet le citer bagi kenkawan baca

    ReplyDelete
  14. patut le dah boleh masuk..TQ to nuffnang ehehehehe

    ReplyDelete
  15. hangat2 tahi ayam... busuk lagi tahi ayam tuu...

    ReplyDelete
  16. hehehe...tudiaaa..pembakar semangat mai dah >_<

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com