Oct 5, 2012

Mengorat Awek

 
 
Salam Jumaat semua.. mendung.. nak hujan agaknya.. hujan rahmat.. pepagi dah berhangen bila berborak pasal cuti ganti.. cuti tak berganti dan finally aku dengar kena tolak AL satu hari.. ni la sikap manusia yang pentingkan diri sendiri..
 
pasal mengorat awek ni, aku bukan nak bagi tips dan panduan.. tapi kejadian depan mata.. aku ni, asal pegi balik keje, macam² perangai manusia aku nampak.. masyarakattttt...
 
seketul viva di lane kanan..seketul saga di lane kiri.. seketul skuter di tengah² (itu aku).. aku baru berkira² nak memotong dua² ketul kete ni sebab lambat.. bukan la lambat mana, tapi sebab aku nek motor kan, boleh la mencelah..
 
tetiba dalam niat nak potong tu, aku nampak kepala tetibe tersembul dari tingkap sebelah penumpang viva tadi.. korang tau dia buat apa?? dia usha a.k.a mengorat gadis yang naik saga kat sebelah kiri tu.. siap lelambai tangan.. so, cara nak kurangkan kegatalan jantans tu, aku pecut kat tetengah antara kete tu.. terus dia masukkan kepala dalam kete.. hah, takut!!!
 
lelaki, tu bukan cara mengorat gadis yang betul ye.. kena kat aku, memang aku sekeh kepala.. kau ingat dah cukup gentle ke usha macam tu?? 
 
selama aku merempit pegi dan balik keje, banyak dah ayat² cinta aku dengar bila berhenti kat traffic light..
"hai, baru balik keje ke"
"Cik kak, cantik baju kurung"
"Naik motor ke?" => dah terang lagi bersuluh tu motor kan, lagi mau tanya.. dangggg
"Umah kat mana?"

nampak tak..nampak tak.. tu belum kes duk kenyit mata bagai.. aku tak pernah la menjawab sebab takut dia aim muka aku ni, pastu balas dendam ke hape.. aku cuma diam, palingkan muka ke tempat lain..

tolong la lelaki sekalian.. pempuan tak suke ye.. tapi tak tau la kalau ada yang suke.. ke, aku je yang tak suke?? lantak la.. tapi better cari cara lain je jejaka sekalian alam.. okbai

notakecik : esok keje dan buat 5S.. jyeah!! *malas hoi!!*

19 comments:

  1. dah sah-sah naik moto lagi mau tanya.. hihi..

    lain kali jawab, 'dak aihh..naik jet :)'

    ReplyDelete
  2. dulu masa mila naek skuter pegi keje penah kena follow dgn sorang mamat sampai rumah. seriau giler !!! berpeluh2..pheewwwwww~~~~

    ReplyDelete
  3. ekkekek sib baik jaman akk x der benda2 macam nie .. kalau ada mau kena sepakk ekeke ;)

    ReplyDelete
  4. trajdei oktober kaa..hehehehe..best ar naik motor! :)

    ReplyDelete
  5. ramai rupanya yg nk ngorat MK yer...
    hihihi

    ReplyDelete
  6. saje test ayat. power ke tak ayat usha tu. hehe

    ReplyDelete
  7. naseb baik tak tertujah kepala jejanz tu kann..hamboih, gatai budak2 tu

    ReplyDelete
  8. hehehe hye awek nak no phone bole???

    ReplyDelete
  9. Sabar je rkan..taktik utk mulakan soklan seterusnyer tue...:-)

    ReplyDelete
  10. dugaan tuk minah rempit...biasalah tu...

    akak pun pernah rasa gak cam gini dulu...adehhh..menakutkan jugak

    ReplyDelete
  11. kena ngorat masa amik tiket parking shoping complex..miahahaa..ok la kan dr ngorat kat jalan raya..bahaya!

    ReplyDelete
  12. tak suka.. tak suka org ngorat cara murahan gitu.. huhuhu

    ReplyDelete
  13. i consider that really unprofessional! that's one wrong way to tackle a girl. hahahahaha.

    ReplyDelete
  14. hehehehe jual mahal ye cik adik ni.

    ReplyDelete
  15. ain pun tak suka kakak! tak selesa amat!

    ReplyDelete
  16. Alamak yker.. kena stop lah buat benda2 mcm ni hahah =.="

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com