Oct 8, 2012

True Friend

Assalamualaikum...
 
 
 
Aku bila baca blog si jna marcello tu, aku selalu terfikir, mana bff aku?? aku bukan jeles, tapi suke dengan ketaksuban dia n yna dalam bersahabat.. sweet gitu..

aku dulu punya bff.. kawan sepermainan..seperjuangan..sepertimu.. ahaha.. tapi bila macam² kes berlaku kat aku, kena tikam segala bagai.. sorry to say, tiada istilah BFF dalam hidup aku.. yang ada cuma sorang.. ye, dia je la.. 

macam² cerita aku baca masalah dalam bersahabat.. setahu aku, sahabat yang baik adalah yang tak pernah tinggalkan kite sama ada kite susah mahupun senang..

senang, ramai yang mengendeng.. masa tu la ramai mengaku kawan.. kawan dari sekolah tadika la.. sekolah rendah la..hape la.. cuba kalau susah, ewahhh..ewahhh..bebuat lupa pulak.. *nah siku*


  tetibe aku dah hilang idea buat entry ni.. adessss

notakecik : sakit jiwa bila nak cari sesuatu dan sesuatu tu mana tah hilang.. bila tak cari, ada je semak depan mata aku..

13 comments:

  1. aku pun xde BFF ....
    BFF aku teman sekatil aku la ....tu je yg aku mampu berharap ssh senang ....

    ReplyDelete
  2. sama laaa akak pn xde bff.
    ramai bff yg mkn bff skrg. tikam blkg...

    ReplyDelete
  3. hurmmm baru² ni saya lalui satu pengalaman yang 'membuka mata' saya tentang BFF..

    ReplyDelete
  4. BFF???...huhuhu...akak tak der BFF.

    ReplyDelete
  5. bff ? hmm. tak tau lah.
    bf adalah. hehee

    ReplyDelete
  6. best kalau ada BFF ni.. sentiasa bersama di saat kita suka mahupun duka.. tpi, mmg betul..susah nak cari yg mcm tu.. yg banyak ialah peneman di kala suka.. bila mai tang duka, toleh kiri kanan, dah tak ada.. huhuhu...

    ReplyDelete
  7. Bff????
    Mmmm.... Bila perlu hilang le
    Bila tak nak ada ....

    Itulah hakikatnya.....berdikari saja

    ReplyDelete
  8. Sama gak ngn aku.. BFF susah dah nk cari skrg nie.. Aku rasa hubby aku lah BFF aku.. gaduh2x,marah2x, happy,sedih, smua ngn dia jer n anak2x.. ;-)

    ReplyDelete
  9. baru baca kat blog jihah pasal kawan. kawan baik..mak bapak kita je kot.kan ? :/

    ReplyDelete
  10. nak dapat member yg sama susah senang mmg sangat lah susah. hem

    ReplyDelete
  11. hihihi...cam serius jer....sis ada bff....hubby sis....carilah bff yg baik....

    ReplyDelete
  12. saya pun tak ada bff...huhu..harapkan bf sendiri la jadi bff..:)

    ReplyDelete
  13. akak pernah melepaskan seseorang yang akak anggap sahabat yang akak dah kenal berbelas tahun..tp rupernyer die tak layak bergelar sahabat pon...die tak pandai menjage rahsia dan aib sahabat nya..die tak boleh dipercayai..jadi akak lebih rela hilang sahabat...:)
    sahabat akak sekarang suami akak...
    adik akak yang nama nyer tina pon sahabat akak yg boleh akak share segala...tu lebih selamat akak rase..:)

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com