Dec 13, 2012

Cantik itu.....

Assalamualaikum wbt...

Semalam tengok status facebook cik mot.. dia kabor
"Cantik itu subjektif"

ye, aku setuju!!!! dan bukannya dari segi luaran semata²..


tengok..mekap mampan pun belum tentu cantik kalau hati tu "buruk"..

notakecik : aku tak tau la aku kategori cantik ke tak..hurmmm

36 comments:

  1. ekseli akak tujukan kat seseorang tu...
    ada ke cakap terang-terang tak suka NN berlakon jadi ain sebab tak cantik...haiya, cantik tu kan subjektif...

    saperlah kt nak pertikai cantik buruk seseorang...itu kuasa allah

    ReplyDelete
  2. x de org pun yg x cantik..semua cntik..bezanya Allah kasi dia kelebihan sikit untuk uji dia sama ada riak ke x dengan kecantikan yg dia ada

    ReplyDelete
  3. x de org pun yg x cantik..semua cntik..bezanya Allah kasi dia kelebihan sikit untuk uji dia sama ada riak ke x dengan kecantikan yg dia ada

    ReplyDelete
  4. @♥cikmOt♥ : biasala kak, manusia kan..suke kondem org..

    yup, agreed!!

    ReplyDelete
  5. @najihahfara : btl tu.. tp akak tgk ramai yg cntik + double riak!!

    ReplyDelete
  6. kak tina yang cantik, menawan dan rupawan lagi.. hu~~

    kadang2 bila kita kata org tu cantik, belum tentu org lain kata menda yg sama kan.. disitu dah ada subjektif.. boleh isi macam2..

    ReplyDelete
  7. tapi ratu cantik tu cantik..huhu :p

    apapun setuju dgn entri ni..cantik itu semata2 luaran..yg penting dalaman kena cantik..

    ReplyDelete
  8. yeayy!!..setuju jugak..kalau muke cantik tp perangai hodoh watpe kan?..tp ade gak muke xbrape nak ade tp perangai pun xbrape nak ado..canner tuh?..

    ReplyDelete
  9. stuju. tapi kita pandang luaran dulu baru kata cantik.hehe padahal dalaman xtau cantik ke x.

    ReplyDelete
  10. cantik tapi mulut longkang nak buat apa betul tak ?

    akak??? series nak join ? bestnyer nanti email kita tau.
    tunggu kita update gambar baju tau.tau.

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum mizz...sokong2...:)

    ReplyDelete
  12. muka cantik tapi perangai mcm seth tan buat apa kan?

    ReplyDelete
  13. ajik setuju tina. hehe. cantik itu bukan sekdar yang tersurat.

    ReplyDelete
  14. Na datanggg~!!
    hihihi
    Na rindu kak Tina hihih
    sorry lately x dtg terjah blog kak Tina i was so bz lately ni..
    ape pun take care taw~!

    and yes pasal cantik tu..klau dalam buruk tetap laa buruk kan Tina kan?>

    ReplyDelete
  15. @aku HaniAsyira : kemain memuji ni.. mekaseh..

    yup, tp kena la tgk dr pelbagai sudut kan..

    ReplyDelete
  16. @Dylla Abas : haha..dh nama pun ratu cantik kann...

    ReplyDelete
  17. @hnahdy : biasala..org nmpk melalui 1st impression dl kan

    ReplyDelete
  18. @Mila Ahmad : haha..longkang dh la busuk kannn..

    harusla!!!

    ReplyDelete
  19. @Jna marcello : lama xnmpk Na!!!
    xpe, akak fhm Na bz..u too, TC k..

    agreed.. so, cntik luar n dalam..

    ReplyDelete
  20. cantek tu subjektif. kan kak ? :)

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com