Dec 7, 2012

Saya suka Jumaat

Assalamualaikum wbt..

Alhamdulillah...jumaat sudahh.. Sabtu dan ahad cuti..isnin keje, selasa cuti lagi.. kalaula boleh sambung cuti.. hurmm..  aku suke Jumaat!!!

Bila difikirkan, banyak pulak plannya.. esok nak cuci kereta, motor..pastu insyaAllah ada date dengan Syazwana Jamal (blogger)..pastu nak pegi umah kakak aku kat Dengkil sebab anak² buah dah bising sebab Uda diorg ni dah lama tak datang sana..

Ahad plan nak jumpa Najihah Fara (blogger).. nak bawa beliau jenjalan.. lama dah xjumpa si comel tu.. rindu rasanya.. dah lama xdengar sok sek dia..hahaha..

Tu semua hanya perancangan.. moga² terlaksana la.. insyaAllah jika diizinkan..

Isnin keje..Selasa appoinment klinik..tapi buka ke klinik tu.. confuse.. jadi, izinkan saya bersuka ria dengan teman² ye... apa pun....

mende la entry aku ni kan....miahahaha
 

notakecik : sedang memujuk bos untuk buat inventory sebelum 29/12 sebab nak attend majlis kawen Namee!!!

14 comments:

  1. jom jalan jalan jom...akak pun blogger jugak...lalala

    ReplyDelete
  2. Bila nak jalan2 ngan kite plak nie.. hahaha..


    Best kan kawan dgn blogger... hihi

    ReplyDelete
  3. Na suka jumaat sbb dapat tgk laki pakai baju melayuuu *gataiiinyaaa!!

    Salam jumaat akak!

    ReplyDelete
  4. bila lah dpt jumpa dgn awk nih..
    -..-

    ReplyDelete
  5. Wow banyaknya aktiviti di hujung minggu mesti seronok kan! Akak this week nak ke Port Dickson, yeay!

    ReplyDelete
  6. bestnya jumaat. bestnya assigment tak siap lg. sobs.

    ReplyDelete
  7. sebab esok saya kena kerja, terus hilang syok jumaat..mencikkk..

    ReplyDelete
  8. kak, OP tu memg kampung kak sana harga tu pun sebab kita org johor sama dgn OP huhu...trylah diskus dgn dia kita takut harga 2013 dah lain ke kan ?

    ReplyDelete
  9. wah..bestnya..bila pulak nak bawak saya jalan2 ni??hehehehe

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum mizz...seronoknya ada plan nak keluar berjimba yer...:)

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com