Jan 9, 2013

Akan Datang

Assalamualaikum wbt...


yay, dah hari Rabu...mari lompat bintang padahal aku tak tau apa yang perlu digembirakan sangat hari rabu ni.. mende laaaaaaa.....

dedolu kan, makin kecik enpon, makin canggih.. kalau boleh sebesar tapak tangan.. dulu sape pakai nokia butterfly, memang kategori kaya sebelum adanya enpon yang ada kamera, ringtone yang berlagu *erkkk*, sekerin berwarna.. 


tapi skang, enpon jadi makin besar pulak... makin besar sekerin, makin canggih enpon tu.. seperti ini!!

miahahaha...
 
va..va..va... tapi memang betul la kan...

gambar ni buat aku terasa..demit!




notakecik : meja aku berlambak² slip, do, invoice..benciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..okbai

18 comments:

  1. he he he x suka besq2 sgt lah. done clik2

    ReplyDelete
  2. zaman dah berubah..skrg org suke layan hp besar2..

    ReplyDelete
  3. kahkahkahhh...

    sanggup ke nak pakai tahun 2015 punya tu semata² nak seiring dengan zaman?

    oh tidakkk :)

    ReplyDelete
  4. ingat lagi dolu2, nak hp paling kecikkk skali. skrg trend hp besar gedabak. klakar pun ada bila tgk org guna hp besar cenggini.

    ReplyDelete
  5. 2025 diorang tanak henset dalam otak~he~~

    ReplyDelete
  6. meja sy pun selerak dgn DO, invoice, Po dan sebgainye..hehhe

    ReplyDelete
  7. hahahaha.. lawak.. balik semula zaman yg 90an kot.. telefon besar botol air.. haha

    ReplyDelete
  8. haha kadang2 tengok org bercakap ngan tab pun sy dah gelak dalam hati.bukan apa nampak kelakar hehehe

    ReplyDelete
  9. erk ??? hahaha...aah la dulu nak kecik nak nipis la nak ringanlah sekarang ???

    ReplyDelete
  10. hahaha...lawak ah.

    Meja akk lagi bersepah. Nak buat filing tapi file tak de...acaner tu.

    ReplyDelete
  11. kalau pjg umr kite boleh saksi kan
    slp hb makin kecik ikt zmn dulu
    hehe

    ReplyDelete
  12. zaman akan datang besar henpon dari kepala haha

    ReplyDelete
  13. sat g besar bantal peluk tu pulak kang. trend lah katakan. kihkih

    ReplyDelete
  14. yang 2015 tu mcm dah ade 2012 lagi hehehe

    ReplyDelete
  15. hahaha. dulu kecik2 hp..skang makin lama makin besar .kembali zaman dulu balik. yg beza nya makin ringan. hehe

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com