Jan 29, 2013

Lihat Pinggangku, Ramping kannnnn

Assalamualaikum wbt...

Heyyyy..lama betul aku coti.. hari ni baru masuk keje.. sama je kot macam korang kan.. Rabu halfday, Khamis until Isnin coti, hari ni keje..otak tepu..wakakakaka...

Hari tu kan aku ada share pasal Jom Fiesta kat UKSB kann.. mak pegi ok.. ni semua adik aku punya pasal.. menyebok ajak aku yang dah sedia malas.. maka Jumaat lepas *hamboih, dah basi cerita ni* aku dan adik aku ke sana.. gerai pertama aku nampak, jualan majalah.. tak terasa nak pegi..

terus ke booth Mangga sebab nak jumpa kawan aku.. borak².. jalan².. pegi booth AidiJuma.. rembat tudung selai.. siap!! jalan lagi.. sambil kak Shikin (Mangga) berceloteh dan buat kuiz, sempat la aku hambek gambar...
ni la suasana kat sana.. harusla tak ramai orang, waktu solat jumaat...


ni kat pentas utama.. rasanya kat utusan princorp ni..

dan, dalam pada aku duk melepak bawah khemah ni..katanya ada demo masakan.. maka oleh kerana aku ni wanita rajin ke dapur tapi malas masak, teruja gitu nak tengok.. ingatkan chef mana la.. rupa-rupanyaaaaaa...

boleh cam tak???

cam???

ni la yang buat jamu Mak Dara tu.. Ibu Halimah.. guess what, umur dia 68tahun.. tapi engko nengok pinggang dia!!! perghhh, ramping gilos.. meroyan kejap aku nengok.. dengan pakai high heels yang lebih kurang 5-6 inci.. slumber je catwalk kuar dari kereta.. mantop!!!

 
 sumber gambar : Google

siyesli dia sangat peramah.. siap bagi tips macam mana nak menten body macam dia.. kurangkan minum ais, kurangkan makan pedas², kurangkan makanan berminyak, masin, manis.. rajin²kan minum air suam.. rajin bersenam.. 



sekian..



notakecik : tak ada keje ni... :(

37 comments:

  1. memang ramping sungguh Pengasas jamu mak dara ni...
    agak2 umo kite tuhek nanti gitu tak??

    ehehehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. xtau la dik..kena jg bdn dri skang lg..

      Delete
  2. kelassss pinggang dia kan..nak gak pinggang gitu buleh??

    ReplyDelete
  3. fuh...mmg maintain la body dia...
    susah la nak ikut petua dia tuh...susah la akk nak elakkan makan pedas2 tuh..hahahaha

    ReplyDelete
  4. bab rajin bersenam tu yg failed!!haha..lg 1 klu tak mkn pds..uishh..xsempurna hidup!!xd nikmat kot..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannnn...apa la rs makanan klu xpedas..

      Delete
  5. memang ramping.... alamak!! kurangkan pedas, tgh cuba.. sbb ikut selera anak, ok.. kurangkan ais.. baru² nak cuba.. musim panas.. x tahan... mesti nak ais juga...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..ssh nk ikut semua cara dia..

      Delete
  6. adeh.byk yg nak dikurangkan tu.masin manis minyak pedas...

    ReplyDelete
  7. aduhhh, rampingnye pinggang..jeles ahkak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. kann.. xtau la kite tua nt acane

      Delete
  8. Assalamualaikum awak! hahaha tingginya dia. muka dia cam reseptionist ofis sheila hahahahha

    ReplyDelete
  9. amboi berjumpa ngan mak dara ye.. ni mesti dah dapat tips dari mak dara kan?.. hihi

    ReplyDelete
  10. Perghhhh...mcm kerengga tu pinggang. Tapi aak hari² bersenan...naik tangga turung tangga ☺☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la psl..jeles ngk.. ok la tu kak, kira senam gak.. hahaha

      Delete
  11. hehehe mmg perempuan wajib jaga badan kn ^_^

    ReplyDelete
  12. orang tua2 mmg kuat pantangnyer... lagi satu, dorang mana bedal fastfood ni sumer, all organik dari kebun belakang umah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah, btl tu..kite ni malas, so mkn nk fast food, junk food..

      Delete
  13. walamak body dia kalah anak dara tu..

    ReplyDelete
  14. nak jugak bila dah berusia 68 tetap sihat macam dia ni. :D

    ReplyDelete
  15. teringin nk pkai tudung aidijuma..x dpt pong :(

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com