Feb 19, 2013

Berhiatus

Assalamualaikum wbt

lepas aku deactivated akaun burung biru, rasa syiok.. banyak sangat laman sosial aku nak layan.. FB, blog, IG.. setakat ni 3 tu je la.. blog pun senarnya ada banyak, tapi dah delete seketul demi seketul..yang tinggal seketul ni je la..

aku bercita-cita besar sejak semalam.. nak berhiatus sebentar.. kalau tupai ada tempoh untuk berhibernasi, aku pun nak jugak.. tapi idokla hibernasi.. kang kalau betul² aku buat macam tupai, orang salah paham pulak..


padahal niat nak berhiatus ni tak perlu dibagitau seluruh alam semesta.. tapi, suka ati aku la.. kang ada yang tanya mana aku menghilang.. eh, ada ke yang kesah?? kakaka..perasan jap..


apa maksud hiatus?? carila sendiri kat tenet.. aci tak?? ni pengaruh di ruang sosial burung biru la ni.. haihhhh..
nah, klik HIATUS ni..


motip entry ni adalah sesaje..


okbai

14 comments:

  1. ko lum nengok motip entry akak lagi...
    lagi sesaja...arghhh...bosan bosan...

    ReplyDelete
  2. Pestime dgr pkataan nih..trtnya2gak..jap nk klik..ekekeke

    ReplyDelete
  3. nak hiatus gak arghhhhhhhh

    eka ada tiga yg aktif.

    blog,IG ngan FB.
    Thats All

    ReplyDelete
  4. apsal nak berhiatus? tak payah laa.... :P

    ReplyDelete
  5. tak reti main twitter...instagram pun tak..skrg fb ngn blog je pandai..haha

    ReplyDelete
  6. nak bertapa ke mana? sajer2 nak tau jugak.

    ReplyDelete
  7. semenjak balik kolej ni semakin bz. x sempat nak dtg blog komen2 huhu

    ReplyDelete
  8. Ala..jgnla xupdate..nk baca citer release tension..

    ReplyDelete
  9. singgah & follow..salam kenal tuan rumah

    ReplyDelete
  10. burungbiru memang tak pernah. tak reti langsung. hehee

    ReplyDelete
  11. Twitter akak tak ade..istegeram pon tak tau mcmane...fb pon hnye sekali sekale...yg ade blog ni jer...pon tak mampu nak sentiase ade...eeeaahh..besh gak hek ayat akak nih...hahaha....:-)

    ReplyDelete
  12. baca kat entry tadi, nampak perkataan berhiatus tu..ingatkan typo..hahaha

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com