Feb 5, 2013

Dia bukan anak aku

Assalamualaikum wbt..


masa aku buat entry pasal restoran ayam kampung semalam tu, aku ada selit la gambar Si Labu ni..

ada lak yang komen, tanya baby berapa bulan.. maybe fikir tu anak aku.. hikhik.. pun boleyyy

anak sedara je.. tapi semua anak sedara aku dah anggap macam anak aku.. anak orang lain pun macam anak aku.. boley??


sekali lagi tepek gambar Labu
Muhamad Adam Hafizuddin

umur baru nak masuk 2bulan.. duk kat Pahang.. CNY ni terjah Felda Triang, ada kenduri akikah dak Labu ni... Labu punya pasal, jauh pun Uda pegi.. 


okbai


notakecik : nak timang anak sendiri...wuwuwuwu

30 comments:

  1. Bulatnya pipi dia. Sedap klo gomol2 nih ☺☺

    ReplyDelete
  2. comel labu...nyenyak dia tido... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sgt nyenyak.. usik mcm mana pun, dia xheran.. nanges jap je

      Delete
  3. meh singgah umah sy kat gugusan mendi hehe

    ReplyDelete
  4. ce ko tlg selak dagu die..aku nk tgk leher die..hihih

    ReplyDelete
  5. hati senang Labu ni. Cepat2 la timang anak sendiri ;)

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mizz...tembamnya si kecik ni...:)

    ReplyDelete
  7. takpe kak anak sedara dulu nanti timang anak sendiri dah expert. hihi

    ReplyDelete
  8. jgn cube2 cubit pp die k..hehe

    ReplyDelete
  9. montelnya...naper panggil labu ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..sbb bentuk muka mcm labu.. saje je pnggl mcm tu..

      Delete
  10. tina, bukan ke yg aku jumpe anak buah ko kt umah ko ari tu nm adam gak ek??ni adik dia ke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup, ni adik adam.. ms ko dtg tu dia dlm perut lgi.. hehe

      Delete
  11. cop. pesal panggil labu kak ? heheee

    ReplyDelete
  12. punya comel nama labu dipanggilnya.. ish2

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com