Feb 17, 2013

Online

Assalamualaikum wbt...

Puas mereka tanya nape jarang nampak aku

Bukan tak mahu muncul

Cuma tak nak kelihatan oleh mata mereka

Sekali dua bisa tahan lagi

Bila berkali2, jawabnya hati boleh remuk...otak boleh pecah..

Permulaan dengan mukadimah indah

Tanya khabar bermadah

Masuk perenggan dua, muncul kenyataan macam asid menyimbah

Pedih tapi ku tahan

Tak kisah nak tanya itu ini

Tapi bila keluar kenyataan menyakitkan hati, maki dalam hati

Tolong kutip balik kata riak tu

Teraniaya dengan kata2

Terkutuk dengan ejek tersirat

Hentikan megah kalau tak mahu tuhan tarik nikmat

Kurniaan akal untuk diguna berfikir

Jangan rendahkan takhta akal di kepala lutut

Cuba masuk di dalam kasut aku

Rasakan....








Notakecik : terngiang2... nak benci pun tak ada guna..

Published with Blogger-droid v2.0.9

14 comments:

  1. hehe..sajak rupenye..walau aku xtaw ape2 mslh ko..harap bersabar..:)

    ReplyDelete
  2. ni kalau dah kua ayat puitis ni kira dah sentap tahap makan dalam laa ni yer..xpe sabar2!! adakalanya bicara itu tanpa sedar membuatkan ada hati yang terluka..

    ReplyDelete
  3. Sometimes we need to be isolated from those people. Nak marah pun tak guna, betul.

    ReplyDelete
  4. Mengalami emosi yg sama kala ini =\

    ReplyDelete
  5. aaa sy x tahu hujung pangkal cerita. knp2?

    ReplyDelete
  6. http://slapmestore.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. aslkum.. u have so nice blog ...bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
    http://slapmestore.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ape cerita ni?? pergaduhan antara kucing dan biawak ke?? hahahaha...

    ReplyDelete
  9. tina, jauhi mereka yang selalu menyakiti hati kita sbb kerana mereka2 ni boleh buat kita spoil mood 1 hari.

    ReplyDelete
  10. lorrhh. awat ni kak ?
    siapa yg berani sakit kan hati akak ni.

    ReplyDelete
  11. apakah??????????????? nak letak tanda soal bebanyak.. heee~~

    ReplyDelete
  12. okey, entry ni best..lari daripada kebiasaan..:)

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com