Feb 5, 2013

Tahu atau tidak

Assalamualaikum wbt..


Kalau tak tau, tanya..


Bila tak tau tapi buat² tau, orang sedia tau ni gelak..


Gelak sebab dia lebih tau dari orang yang pura² tau..

 

tau???

ingat ye semua..kalau tak tau tu, jangan malu nak bertanya.. bila kau gebang cerita macam kau tau pahtu yang mendengar tu tau, maalu weyyyyyy... bodoh sombong tau??

okbai


notakecik : hari ni banyak bersenang lenang goyang kaki..miahahaha

21 comments:

  1. amboi nak kata kat sapa ni? hehe

    ReplyDelete
  2. aku pun goyang kaki ... no more 5s ......waaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. Betul. Banyak jadi mcmni...
    Lagi satu, dalam kelas kata tau. Lepastu gelakkan org yg banyak tanya sbb xtau. Sekali kau tanya org yg kau gelakkan tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'ah... Selalu kena gelak sbb tanya soalan, tapi alih2 tanya kita jugak. Eh, dh emosi pula ;p K bye :)

      Delete
  4. bercakap biar tahu..kalau tak tahu diam..kan...tak pun tanya...
    dah tu bila dah tahu, jangan over pulak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl!!! ni tau sikit, ilmu xtinggi mana..tp berckp mengalahkan ilmuan..

      Delete
  5. uishh..kalau.akak sure malu xtau nk taruk muka.kt mana.huhj

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..okla tu kak tau malu... ni xtau malu apa kes

      Delete
  6. akak tak tau apa apa ni...kena tanya jugak ke???

    ReplyDelete
  7. suka dengar jugak temberang orang macam tu, jauh dia boleh pergi ngan imaginasi dia.. takat tu jer la perginya. tau tau tau.

    ReplyDelete
  8. amboi..bersenamg lenang ye.. hihi..
    tak berapa gemar dn golongan yg buat buat tahu.. huhu

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com