Mar 7, 2013

Kawan

Assalamualaikum wbt...


Lama aku diam...malas rasa nak mengadap laman sosial.. jangankan jengah, jeling pun rasa tak mampu..ralat.. malas... tapi tak apa, mana ada orang kisah

Terlalu terbuka..terlalu rahsia..dua2 payah... terlalu baik, terlalu jahat pun sama payah..

Sikap terlalu percaya diletakkan di bahu kawan.. terlalu baik terhadap kawan..
akhirnya makan tuan... skang tak perlu guna istilah "rambut sama hitam, hati lain2"..
Nanti ada yang kata, "eh, ada je rambut perang"..
Lantak...
Kawan khianat kawan
Ops!!! Terasa??
Susah juga percaya kawan
Walau bukan seratus peratus aku letak percaya tu
Hujung kata, makan aku..
Aku tak dendam, cuma rasa kurang senang
Nape tidak berdepan??
Rasa enak tikam belakang??
Tak apa..pasrah..redha...
Itu dah bahagian aku...
Ibarat kata, "barang yang lepas jangan dikenang"
Apa pun, terima kasih kawan atas pengkhianatan tu..
Aku masih mampu senyum dan ketawa...
Sakit pun sekejap je...




Masih percaya akan ada pelangi untuk aku...mohon bagi ruang...






Notakecik : jangan sampai aku benci istilah bersahabat.. itu semua dusta!!!

Maaf semua sebab aku dah rasa hilang selera nk ngadap blog..

Published with Blogger-droid v2.0.9

18 comments:

  1. Mungkin...kadang berundur itu lebih baik.. namun itu tak bermakna kita kalah.. ;)

    ReplyDelete
  2. sabar je akak.mulut orang tak boleh nak tutup. sesakit manapun , segeram mana pun,kita hanya boleh sabar.tapi sabar pun ada had nya .

    ReplyDelete
  3. sakit jugak bila kena khianat ni. sabar ajelah yg mampu

    ReplyDelete
  4. ermm... hope u feel better soon. chill k, jangan sebab sorang "kawan", terus hilang mood ceria pembakar semangat u ni tau. We love u.

    ReplyDelete
  5. betul akak cakap tu. paling xsuka orang bermuka-muka. banyak kes kawan makan kawan untuk kepentingan diri.

    ReplyDelete
  6. skang nie ssh nak crk kawan yg betul2 kawan..sabar ye dik...

    ReplyDelete
  7. skang nie ssh nak crk kawan yg betul2 kawan..sabar ye dik..

    ReplyDelete
  8. saya pun sama. dah susah nak percaya 100%

    ReplyDelete
  9. ai pun kawan belog u dik ... jgn sbb kawan tak guna tu ko nk buang aku jgak sampai hati tau ...

    ReplyDelete
  10. sabar ok kak. paling benci kalau kena fitnah.

    ReplyDelete
  11. bersabar wak..biasalah manusia ni mmg dicipta plbagai ragam...kalau rasa ada tak kena abaikan saja...tak rugi pun...berbaik sangka saja dgn orang lain...dan banyakkn istigfar insyallah akan tenang hati tu~~~

    ReplyDelete
  12. berhati2 dalam berkawan jangan mudah percaya kawan..

    ReplyDelete
  13. ada yg kawan mkn kawan..b xtra careful..

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum ... tak semua cerita kita boleh kongsi dgn org lain ... setiap perjalanan hidup tu ada dugaan dan masalah ... redha dan yakin bahwa ada hikmah yg menunggu ...

    ReplyDelete
  15. pelangiiiiii.. tolong stg bantu kak tina.. keh2

    ReplyDelete
  16. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
  17. sebab tu tak boleh nak percaya sangat dengan orang ni kak. haihhh susah nak cakap kan. kalau kene kat batang hidung sendiri memang perit. sebab tu saya tak suka sangat banyak kawan. hahaha. susah nak jage.

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com