Apr 4, 2013

Akhir akhir ini

Assalamualaikum wbt..


Penat aku pektis mengetuk keyboard ni.. menjana minda nak luahkan kat entry.. payah gak kan.. piraaaaahhh tina, kata blogger tegar.. entry seketul seminggu.. miahahaha..

lately ni..aku rasa something jadi kat diri sendiri.. busy tu dah tentu.. yang lebih penting, aku suka senyum sensorang..sengih sensorang.. miahahaha.. ok, ini memang gila.. hormon tak stabil mungkin..efek dari darah manis.. LOL   *sepak laju²*

pastu, lately ni jugak bateri enpon aku mesti ngam² sampai waktu nak tidur.. phewww... makanya, hari² kena tambah air bateri.. boley?? budus...

lately ni, aku banyak cakap..suke membebel..suke merepek.. wutever!! ini lagi gila... sampaikan encik beliau akan geleng kepala tengok perangai aku.. tahan la encik, nanti kite serumah, encik akan tau la perangai saya.. wakakaka... *lempang sedas*

akhir² ni jugak, aku nengok pokok belimbing buluh depan umah berlaku perubahan... setahun lebih aku menyewa kat situ, baru ni la beliau nak berbuah.. kenapa?? kenapa?? kenapa nak berbuah waktu aku nak pindah.. tapi aku yakin aku sempat memetik bunga di taman belimbing buluh sebelum aku nyah dari situ...
nampak tak betapa rimbunnya mereka.. btw, ni aku cecuri snap pict dari dalam kete.. sebab pokok ni jiran yang punya.. kakakaka...


heyyyy, esok balik kampung lagikkkk.. tu diaaa, akhir² ni pun aku makin kerap balik kampung.. 


sambung keje lagik.. tunggu patbelas hari lagi untuk entry terbaru.. okbai





notakecik : kawan yang khianat kawan itu perkara biasa..tapi bila tabur pasir dalam periuk nasi kita..lagi laaaaa biasa.. tak perlu jadi kawan la macam tu.. jadi lawan pun tak hingin, buat tambah dosa je.. 

16 comments:

  1. Assalamualaikum tina. ehh awak nak kawin dah ke yang? hehehehe comel je. ehemm nak pindah ke mana? take care okey tina :)

    ReplyDelete
  2. belimbing buloh???...sodap tuhh buek msk lomak dongan udg...pebret abah ekau...

    p/s: x sabo nak poie mkn nasik minyak ekau...

    ReplyDelete
  3. eh awak dh tunang ke tina? heee tahniah.best nya.kenduri jgn lupa jemput taw.

    ReplyDelete
  4. wah wah. entry ni barulah nampak akak happy sikit. good girl ! :) hehe. see u after 14 days ! hehe

    ReplyDelete
  5. Selamat pulang ke kampung. Asyik balik kg jer ni. Ada apa2 ker?

    Dik...akk submit direct resume kat bos. Mana tau rejeki org nak kawin kan...erkkkk...ekekeke. Standby HP yer.

    ReplyDelete
  6. sama lar ngn GF,mood kelaut nk buat entry..

    ReplyDelete
  7. Hahahha buah cempedak diluar pagar,, buah belimbing jiran punyer.
    Takper yang, sengih sorang2 tka kacau orang dibolehkan, malah disyorkan buat selalu. Eii dah tak lama dah kan. huhuhuhu

    "kawan" seperti itu harus la diignore, anggap sahaja mereka tidak wujud.

    ReplyDelete
  8. minta saja tina.. hehe
    jgn amik2.. nanti jadi macam kisah buah epal yg dihanyutkan.. hehe ;)

    ReplyDelete
  9. tak sabo n tgk tina pakai bj pengantin yeay

    ReplyDelete
  10. tina nnt jgn lupa jemput tau...dh nak dekat hari mesti la bz.
    eehh... akak dh jemput tina ke utk 13/40 ni??

    ReplyDelete
  11. jeng jeng jeng...xkena jemput pun pegi mejelis akak tina ;p

    ReplyDelete
  12. lah belimbing tu mne sedap...masam gile

    ReplyDelete
  13. wahhh...sis mcm.dh dekat je.neway tahniah ye!in advance gitu

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com