Apr 1, 2013

Ini macam

Assalamualaikum wbt...



curik masa lagik..


ni apa yang aku rasa skang kat tempat keje aku.. btw, bukan aku sorang je.. kebanyakan kuli kat tempat keje aku skang rasa benda yang sama.. sampaikan ramai yang berhenti... tsk..tsk..tsk..
sumber : SINI


boleh faham tak?? boleh tau tak apa maksud tersirat??


aku dah sakit mental dah.. tekanan emosi...

sekian..okbai



notakecik : bosan..bosan...bosan...

22 comments:

  1. Yuos, can see the message clearly. sabar dear.... sabar. Kita tembak kuda mereka. eh.

    ReplyDelete
  2. sabar kak. takpun in the meantime cuba cri kerja lain. smpai bila nk tahan kerja skang. sobs.

    ReplyDelete
  3. Kesiannya..smbil2 tue cuba cr keja n..nmpak gaya mmg akan berlarutan nie...huhulai

    ReplyDelete
  4. mm.. mana-mana tempat mesti ada mcmni.. harus kuatkan semangat ya..

    ReplyDelete
  5. Semoga ada jalan penyelesaiannya...

    ReplyDelete
  6. tina, cuba cari keje lain.asyik stress jek.
    jgn benti dulu...

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum. faham sangat! sabar yang :)

    ReplyDelete
  8. saye pon faham ...

    even saye keje di sekolah,dikelilingi oleh educator
    tp sangkaan meleset ..astaghfirullah -,-

    ReplyDelete
  9. kuat semangat & mohon petunjuk, kalau x boleh juga, mungkin boleh pelan2 cari tempat lain dear

    ReplyDelete
  10. sian askar botak t'paksa b'hujan..huhu :p

    p/s : chaiyok..jgn cpt mengalah :)

    ReplyDelete
  11. manipulasi diskriminasi. biasala. dalam mana2 organisasi. solution, think out of the box.

    ReplyDelete
  12. in sha Allah sis..ada hikmah tu..

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum mizz...inshaAllah...:)

    ReplyDelete
  14. harap ko dpt kerja yg lebih baik

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com