Jun 11, 2013

Isu Design Pelamin

Assalamualaikum wbt..


hamboihhh..dah sebulan baru nak buat isu kawen kann.. basi tina oi....


pasal pelamin tu, ramai tertanya macam mana design sebenar.. sebenarnya aku pun susah nak explain.. sebabnya, bukan pelamin yang aku nak.. itu adalah design pelamin "minit terakhir".. wahh, kelasss aku bagi nama.. pasang pelamin hari rabu, hari selasa dia call bagitau dia tak boleh buat design pelamin yang aku nak.. well done!! dalam hati kecewa gak la.. tapi pas dengar alasan dia, logik gak sebab pelamin yang aku nak tak sesuai untuk 2pasang pengantin.. 

sumber : pacik Google

ok, ni la design pertama yang aku nak.. bukan tiru sebijik gini, tapi ala² je.. simple kan.. tapi cantik.. aku isu pasal pelamin ni dari bulan 3 lagi..  kalau buat untuk 2pasang pengantin, confirm pengantin sebelah tak dapat bunga merimbun gitu kan.. ok..ok..foine.. mak pasrah..


call..bincang..gitu gini..finally dia buat pelamin yang sepatutnya hanya sesuai untuk pelamin dewan.. see, aku anggap ia satu kelebihan untuk aku.. pakej dewan dan rumah lain tau.. tapi aku tak tambah $$$.. bagus!! hehehe..

tak cantik eh?? yela..lampu kunen tu aku tak pasang...lupa.. kakakaka.. pelamin ni lebih tinggi dari rumah ketinggian rumah.. terpaksa bukak siling tu.. sepanjang lebih kurang 21kaki.. gigih jugak si jasmine tu buka siling.. hahaha... ni la pelamin "minit terakhir" aku.. kengkonon rumah.. kalau pasang kat dewan, ada lagi sayap kanan kirinya.. tak paham aku.. simple je sebab memang itu yang aku nak.. 



okey..okey..ni versi ada lampu kunen.. cantek.. dan aku sangat berpuas hati dengan hasil keje diorg.. superb!!!! double thumbs up!!




ada sesape nak tempah MUA aku ni?? area Batu Pahat la..

ARMZ Collection Butik Andaman
No.3-3A, Jalan Purnama 1,
Taman Cahaya Purnama,
Simpang Lima,
83000 Batu Pahat, Johor 
(Sebelah SMK. Dato' Onn)

sesape duk Batu Pahat insyaAllah tau tempat ni.. 


macam promo lak kan..kekeke



notakecik : nak balik cepattttt

23 comments:

  1. Assalamualaikum tina. perghh cantik tu. sheila dulu kawin takda sanding pun.. buat mana wajib je. hihi. bestlah tina, merasa gak bersanding. kerlas yanggg.

    ReplyDelete
  2. Pelamin yg memula tu memang cantik, bekenan tapi yg kedua tu pun sweet ja, kalau ada lampu kaler kunin tu lagi naik serinya.

    ReplyDelete
  3. ok ja simple sebenarnya bagus tau. kalau serabut2 orang nampak pelamin ja, pengantinnya xnampak. hehe kesian pengantin org xtengok.

    ReplyDelete
  4. cantik la kak. kalau rumah-rumah kampung memg kontroversikan pelamin-pelamin ni mcm pelamin mila la patut buat kat dalam rumah tiba2 pindah bawah khemah. last minit...

    ReplyDelete
  5. Yg first tu seyess cntik...:)

    But yg Tina nyer pon ttap cung..:)

    ReplyDelete
  6. batu pahat ...mak ai jaut tu.

    ReplyDelete
  7. Bgi mata akak..cantik sgt..nmpk.suci murni gitewww

    ReplyDelete
  8. tu diaaaa, sampai bukak siling :-)

    ReplyDelete
  9. huhuhu~ cantik pe pelamin tu~

    ReplyDelete
  10. Simply cantik. Tak rimas nengok, baru la orang tumpu sepenuh kat pengantin ;) mmg cantik pun pelamin nyer.

    ReplyDelete
  11. laaa....tina org bp je ke? hehe...johorean.sama la kita..tp ca dok pekan nanas,pontian.. :) ni yg teringin nk jumpa tina ni.. :)

    ReplyDelete
  12. santek!!!...omak nikah dah 2x, xdo gak pelamin...hik!hik!..

    ReplyDelete
  13. simple je kak.. tapi oke per. xder serabut sangat. eka nanti, eka design sendiri. pastu butik tu pasanngkan

    ReplyDelete
  14. cantiklah..sweet!

    bagus jugak kerja walaupun last minute :)

    ReplyDelete
  15. citer dah basi niehh tina oiii.. hehe

    ReplyDelete
  16. eh simpang lima..dekat umah akak dah tu

    ReplyDelete
  17. takpe...yang penting dah akad.pedulikan je orang nak kata apa. wokehh !

    ReplyDelete
  18. Cantik kot. Hehe. Tetiba pulak rasa nak kahwen. Muehehe :D

    ReplyDelete
  19. ca suka design pelamin yg 1st tu...warna pastel je.sng nk match ngn bju.. :)

    ReplyDelete
  20. owh..2 psg ke pengantinnya..ok

    ReplyDelete
  21. amboi nk balik cepat tu ..semangat pengantin baru ...hikhik

    ReplyDelete
  22. dikkkkkkkkkk...!! dah kawen...???!!!!!!!!!!! punyer ar lama tak kesini..tau2 dah sebulan kawen...sori yer di k lambat akak ucapkan tahniah...alhamdulillah...dah selamat pon..ingatkan nak gak datang kenduri kawen awak bawak dak qaleef...tak de rezki..tak per..asalkan awak sekarang dah sangat bahagia dah memadai yer..:)

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com