Jul 15, 2013

Terrrrrpaling laku masa puasa

Assalamualaikum wbt...


berdasarkan tajuk, bukan la aku ni bertujuan nak berniaga sempena raya yang bakal menjelma.. aku untungkan orang niaga ada la... hahaha


sejak² puasa ni, aku pasankan entry aku yang pasal kerepek tu kemain hot..panasss..


cer klik SINI  => kalau nak cari kerepek dengan harga yang berpatutan, terjah entry aku tu ye.. mana tau boleh membantu..


tempat tu kat area Batu Pahat, Johor..jauh kot bagi sesape yang duk luar Batu Pahat.. tapi ramai yang duk cari..

keywords lak yang naik pasal KEREPEK MURAH..CARA PAKAI TUDUNG HALFMOON, CARA PAKAI TUDUNG HALFMOON UNTUK MUKA BULAT, CARA PAKAI TUDUNG BAWAL.. 


Adesss, mak bukannya reti buat tutor nak oiiii.. pakai tudung saji retila buat tutor bagai..


dah, sila terjah kilang kerepek tu ye.. borong banyak² pastu kabo ke aku.. nanti aku nak beraya kat umah korang.. kekekeke...


cehh, ada jugak gambor ni..

ni pun aku tak niaga...aku lepak kat kedai tudung ni sementara akak aku sebok pilih tudung.. kedai ni kat Nilai 3.. selai RM25.. cantik je aku nengok.. 


okla, sekian saja aku entry aku pada hari Isnin yang serba biru ini walaupun aku pakai baju kaler pink.. adios




notakecik : terkadang bila kite terasa dengan orang yang terdekat dengan kite, hanya diam yang mampu.. nak bercakap, takut jadi berbalah.. payah manusia besar kepala tak kena tempat.. 

18 comments:

  1. Assalamualaikum, beli borong tudung kat kl pun murah tapi tak secantik tudung ni :)

    ReplyDelete
  2. wahhh 25rm.murahhh nya.tp rara mcm xsesuai sgt pakai tudung ni.mcm pelik.

    ReplyDelete
  3. hmmm dah tak minat .... hehehe

    ReplyDelete
  4. kadang2 akak buat derk jer kalau berbalah dgn orang terdekat... lantak lah kau kat situ..

    ReplyDelete
  5. kerepek2 ni nak dekat raya tuu lagi lah laku kan kak. hohoo

    ReplyDelete
  6. shopping jgn x shoping.. hehe

    ReplyDelete
  7. sopink kat Nilai 3 kewwwwwwww? hahahaha :P

    ReplyDelete
  8. agak menarik kerepek murah tu..hehe

    ReplyDelete
  9. untung laaa dkt dgn nilai...bole shopping giler2..

    kita jauhhh..hukhuk

    ReplyDelete
  10. Cantik jugak nampak tudung2 tu..baru rm25..

    ReplyDelete
  11. Murah ek rm25..sini plgmurah 50hennget...pfffttt

    ReplyDelete
  12. Order keropok guna pos laju boleh ker...

    ReplyDelete
  13. tgk org pakai shawl halfmoon mcm comel je. teringin tp mcm rimas la pulak.

    ReplyDelete
  14. kerepekkk sedapnya. namee teringinnn..

    ReplyDelete
  15. Tolong menolong eh...:)

    Murah tudung tu 25 jer...

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com