Sep 25, 2013

BumbleBee Malaysia

Assalamualaikum wbt..


hari ni makin hangat pulak kes bini mat yo tu ye.. tak pasal² pakcik guard tu pemes emes.. satu kes lagi yang aku tak puas hati, kes mati kat kem PLKN tu.. masuk situ nak jadi gangster ke hah budak??? cap jari kat ic xkering lagi dah membunuh orang.. geram la aku..


tengokkkk, kan aku dah lari topik.. sedia maklum kat Putrajaya tu kan selalu ada aktiviti.. dan tiap hari Ahad ada Santai Dataran Gemilang.. rasanya baru 2kali aku gi sana.. 1st masa MaulidurRasul.. 2nd masa Ahad lepas.. retisnya bintang idola kecil.. mahap la, hakak tak kenal..


aku ke sana pun sebab bawa mak aku berjalan..pastu anak buah aku sebok nak mandi kolam.. tambah lak encik hubby wassap gambar sesuatu, lagi terkinja la nak gi sana..



nate ni la yang bebudak tu nak nengok.. suh amik gambor takut lak.. katanya si robot tu menggeget.. wakakaka... pape je la.. aku hambik gambar pun macam sesegan gitu.. laki aku dah gelak je.. ok foine...



ni pulak MJ dan Capten America versi Malaysia jugak..


ekceli yang belakang tu bukanla kolam mandi.. cuma air pancut yang mana budak² sangat teruja nak main kat cecelah tu.. yang kesian ada mak yang kena percik air sebab ada dak laki ni gi pijak air pancut tu.. ya Rabbi, ko ni kannnnnn... 


okeh, dis wiken ada aktiviti masak² dengan masterchef selebriti.. sape nak mai nengok syura ke, fazli ke, mai la.. aku malas..kakakaka...



aku ngah warm up nak ektip berblog balik.. mohon rajin ni melekat lelama la ye..




notakecik : nak tidurrrrrrrrrr je rase...cehhhh

9 comments:

  1. Assalamualaikum tina. bestnya bumblebee datang malaysia! teringat bumblebee kat USS tu. heee

    ReplyDelete
  2. wahhh bestnya... tak tau pulak ada Bumbelbee kat Putrajaya... kalau tak sure, teman ke sana...

    ReplyDelete
  3. Jauh sgt ngn umh..klu x dh menggedik kt sana..hahaha

    ReplyDelete
  4. ni kalau anak kita nengok ni mau diaorang pun terkinja nak pergi nengook

    ReplyDelete
  5. wakakakaka~ nasib bumble bee x geget~

    ReplyDelete
  6. Uisy, dh mcm oversea plak tgk tmpt tu ye hehrle

    ReplyDelete
  7. kenapa kite selalu sangat tak tau pasal event2 camni eh. wuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  8. huhu semangat jugak.. comey nyer nate bumble bee tu.

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com