Feb 19, 2014

Hati

Assalamualaikum wbt...



Dari luaran orang akan nampak kite ok.. Hakikatnya tak sama sekali.. Bila hati dirundung malang, musibah, susah.. nak bergurau senda dengan orang lain pun menyampah..


Kadang² niat orang tu nak bergurau..tapi ayat macam tak kena, menyentap.. senyum je la.. waktu macam ni tak sesuai nak marah atau terasa.. malas amik kisah.. lantakkan apa orang cakap..

berlapik..biar kena gaya..

orang tak akan faham apa yang kita rasa..cuma diorang boleh kata.. "kesiannnnnnn".. "kesiannnn".. alerrr, macam citer P.Ramlee yang Madu Tiga tu.. kesiannnnn...




hari² dengar lagu macam cantik macam comel.. geli aku dengar.. macam ni pun boleh jadi bahan buat duit.. 

12 comments:

  1. Assalamualaikum tina, bertabahla yangg ~~~

    ReplyDelete
  2. org takkan dpt merasai 100% apa kt rasa..

    ReplyDelete
  3. Sabar byk2 k...
    Bertabah...
    Moga Allah berikan ganjaran yg sebaiknya atas kesbaran tina tu

    ReplyDelete
  4. kesian....
    tapi kesian2 pun tuan punya badan rasa geram..heheh

    ReplyDelete
  5. best apa lagu tu..
    hehe..

    banykkan bersabar,
    insyaallah semuanyer akan ok nanti.

    ReplyDelete
  6. Sabar ye tina..nak2 pulak time preggy nie mmg cpt sgt hati sakit segala..sabar kayh..

    ReplyDelete
  7. semoga sentiasa tabah dan dikuatkan semangat dan sentiasa berdoa kepada Allah....

    ReplyDelete
  8. sy ingat sy sorang jer yg geli dgr lg mcm cantik mcm comel tu huhuhu

    ReplyDelete
  9. bergurau at a wrong timing.. kita walau sentap pun takleh nak marah sangat. takpo la.. u kesiankan jer la mereka.

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com