Mar 13, 2014

Karut

Assalamualaikum wbt...


Aku tak paham la apa fungsi bomoh yang dipanggil@yang datang sukarela tu.. hadoi la.. buat malu je aku rasa.. percaya ke mende alah gini ni?? tau tak yang depa ni macam dah permainkan perasaan keluarga waris.. so, apa hasilnya wahai tok moh??? ada jumpa?? kat mana??






syirik la weyhhh.. ngarut semua ni..

dah dah la tu nak main bomoh bagai.. dan bagus la tindakan JAIS yang nak pantau suasana kat KLIA tu.. jangan sesekali bagi masuk..







notakecik : ermmmm..si polan, anda masih fikir saya main bomoh ye.. teruskan la dengan fikiran kolot anda tu.. mungkin anda nakkan saya up satu entry membalas kemarahan kann.. mahap la, malas layan.. saya dah bahagia dengan kehidupan saya skang.. teruskan dengan fikiran negatif anda.. terima kasih ye untuk fitnah² tu.. =)

12 comments:

  1. Memang mengarut. Buat malu msia jer.

    ReplyDelete
  2. gelak mengekek² shuben akak smlm tgk video viral nie...zam zam ala kazam...hahaha...buah tembikai tu apa motipnya?...nak imbang bot kee?...yg pompuan tuh nak curah air dlm labu sayong pasaipa?..dunia sedang melihat kebodohan rakyat malaysia....

    ReplyDelete
  3. ntag...xfaham...ada jugak yg caye ke????

    ReplyDelete
  4. memang mengarut dan memalukan negara jer..

    ReplyDelete
  5. apalah bodohnya yang 3 ekor macam naik tikar terbang. ingat nak buat filem? dengan pakai smartnya dengan ada buah bakul bagai...Ingat kelakar !!!! kita tak tengok pun kak videonya malass buang masa je.

    ReplyDelete
  6. mmg lawak, wpun akak tak tgk video tu, tp mgkin ada sebab sebaliknya
    yg kita tak tahu,agak2nya lah ;)

    ReplyDelete
  7. complete pakai kot lagi.. nampak macam bomoh educated.. tapi serius.. sekadar tengok bolehlah.. nak percaya taklah..

    ReplyDelete
  8. Sekadar hiburan utk mereka2 di airport..macam2 la tok bomoh moden ni..

    ReplyDelete
  9. pray for mh370 n must pray for a good malaysian attitude too...grrr

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com