Mar 25, 2014

Pergi tak kembali | Salam Takziah

Assalamualaikum wbt..


Ramai dah sedia maklum akan berita terbaru yang kite dengar akan kehilangan pesawat MH370.. Ya Allah, aku betul² tergamam..terkejut..sedih..even aku memang tak ada kena mengena dengan penumpang mahupun krew penerbangan..

Tak dapat aku bayangkan akan keadaan cemas diorg sebelum terhempas.. Allahuakbar..

Tak tau nak kata apa lagi..

Alfatihah dan salam takziah untuk seluruh keluarga penumpang dan krew pesawat MH370.. 









notakecik : tak dapat aku bayangkan kalau aku yang berada di situasi ahli keluarga atau rakan mangsa.. :(

13 comments:

  1. takziah buat keluarga para penumpang & anak² kapal MH370...semoga roh² mereka yg beragama Islam tenang di sana & ditempatkan di kalangan org² yg beriman....dari Dia kita dtg & kpd Dia jua lah kita kembali...al-fatihah...

    ReplyDelete
  2. Al-fatihah & RIP buat penumoang & anak kapal. Smoga keluarga mereka tabah.

    ReplyDelete
  3. Takziah buat semua penumpang dan anak kapal..Moga semuanya dirahmati Allah..

    ReplyDelete
  4. takzaih pada mangsa yg terlibat..al-fatihah..

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum.. masih lagi terperanjat dengar berita ni malam tadi sampai susah nak tidur. mengenangkan betapa ahli keluarga mangsa berharap nak jumpa balik mereka. Allahuakbar. Semoga Allah SWT tabahkan hati ahli keluarga mangsa..

    ReplyDelete
  6. ada yg pegi keje pakai baju hitam, tanda berkabung.

    ReplyDelete
  7. selagi tak jumpa aku masih berharap ... aku rasa keluarga mangsa pun sama ...sedih nye

    ReplyDelete
  8. sedih sangat bila PM umum malam tu. lagi sedih ahli keluarga mangsa kan. takziah

    ReplyDelete
  9. Moga keluarga mangsa kuat dan tabah dalam mengharungi dugaan ini..

    ReplyDelete
  10. Al-Fatihah pada Mangsa dan takziah tuk keluaga mangsa

    ReplyDelete
  11. me too. :(
    tak tergambar rasanya kak.

    ReplyDelete
  12. alfatihah buat mangsa.. tp kita msh boleh mengharap selagi lom jmpe mayat atau serpihannya kn...

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com