Jul 9, 2014

Paling laku menjelang raya

Assalamualaikum wbt..


bukan biskut semperit, bukan almond london, bukan biskut dahlia yang paling laku..tapi kerepek.. hahahaha.. (motip gelak??)

since minggu lepas terperasan yang entry aku pasal kerepek sangat digilai ramai.. tau la nak raya ni kann.. memasing nak cari kerepek yang sedap dan murah.. siap ada yang bagi no fon kat entry nak tanya pasal kerepek.. hadek², AHKAK BUKAN PENJUAL KEREPEK, AKAK CUMA BAGITAU JE TEMPAT MANA YANG JUAL KEREPEK MURAH..

so, warga BATU PAHAT, JOHOR...moh terjah entry KEREPEK aku ni kalau nak beli kerepek.. sekali lagi hakak nak tegaskan, akak bukan penjual ye.. 


dan kalau baik hati, belikan la hakak kerepek keladi selatah.. odapnyaaaaa lahai..



notakecik : baru wassap dengan pengasuh Danish..rupenya Danish ramai peminat.. patutla asal nak balik je bergilir² depa cium.. hahaha.. awas Danish, jangan jadi playboy!!!

18 comments:

  1. boleh la kak jadi peniaga kerepek...hihi

    ReplyDelete
  2. eh area batu pahat?.. nak terjahla :) hihi

    ReplyDelete
  3. Untung ni kalau jadi peniaga kerepek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg untung kak..tp nk cr bahan mentah tu susah..

      Delete
  4. playboy??..haha lawak jer mummy..selebriti la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..xyah la selebriti kak.. dunia gelap..:P

      Delete
  5. musim ni.. kerepek memng dicr2

    ReplyDelete
  6. Aku suka bahulu cicah air oren....

    ReplyDelete
  7. Akk mmg akn carik kerepek time raya

    ReplyDelete
  8. Boleh wat bisnes kerepek nie since dh ade yg menanya..huahuahua..

    ReplyDelete
  9. tahun ni.. akak tekad takmo beli kuih raya.. sebab tak pernah habes pon setiap tahun..membajir jer.. tapi kerepek raya mesti.. sebab tu paling laku... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sm la kak..smpi tengik bau, gituuuu gak tak berusik.. klu kerepek, asek nk menopap pulak..

      Delete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com