Aug 13, 2014

Tahniah Adik

Assalamualaikum wbt...

Semalam kan dah keluar keputusan UPU.. dan Alhamdulillah adik bongsu aku berjaya menempatkan diri ke IPTA.. sebagai akak, for sure aku bangga.. 

Sebelum ni dia amik matrik kat Melaka..aku la yang uruskan pendaftaran dia.. taklimat ibu bapa pun aku dengan mak aku yang join.. apa² dia lebih refer kat aku.. even jauh, sikit² aku akan tolong.. tapi kali ni aku tak dapat anta.. kekangan masa plus husband aku keje, takkan nak balik naik bas..tak apa la, banyak masa lagi kann


Alhamdulillah..tak sesia usaha dia.. memang kos itu yang dia nak.. dan Alhamdulillah sebab dekat sangat dengan rumah.. tak ada la mak aku risau dan tak ada la jauh dari mak aku.. balik tiap hari pun tak apa.. tapi macam melampau lak hari² balik.. seminggu sekali dah la.. aku masa kat UPM dulu 2minggu sekali balik,wakaka..


ni la budak yang nak sambung degree dia tu.. yang sikit² kak tina..kak tina...kak tina.. yang kuat merajuk.. yang anak emak.. yang suka blurr².. yang bongsu tapi tak suka dipanggil ucu.. yang kuat gaduh dengan anak buah.. 

mujur ada makcik yang keje kat UTHM, boleh la perati sikit budak ni.. kalau nakal je, kasi cubit sikit.. moga berjaya adik, jangan malas study dan jangan kuat stido macam akak dulu.. miahahaha..



notakecik : moga arwah Abah happy dengan kejayaan anak kesayangan dia ni.. :'(

16 comments:

  1. tahniah adik akak. Belajar rajin2 tauu

    ReplyDelete
  2. tahniah ...comey nye adek hang tina ...

    ReplyDelete
  3. congrats adik tina..ehhh adik kepada tina tau..kihkihkih..

    ReplyDelete
  4. tahniah buat adik tina...

    saya singgah sini dari blog mialiana.. :)
    done follwo sini.. #1577

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..blaja rajin2 adik tina...

    ReplyDelete
  6. tahniah untuk adik akak..bestnya zaman belajar..:)

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum tina. alhamdullilah. taniah buat adik awak. study baik2 ye dik. hihiii

    ReplyDelete
  8. tahniah, terkenang zaman belajar kat U dulu
    sweet memories
    selamat berjaya ye dik :)

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum dan salam singgah bw di sini dari blog Mialiana..tahniah kepada adik yer dapat sambung ke peringkat degree..

    ReplyDelete
  10. tahniah di atas further study.btw, 2 2 adik beradik comel2 belaka.:-)

    ReplyDelete
  11. tahniah..
    besar harapn kakak sekeluarga ni.. bila dh berjaya jgn lupa diri, lupa kakak dan keluarga tau..

    ReplyDelete
  12. Anak akak baru nak UPSR pon dah rasa berdebor2..hehe..harap dapat la masuk Sekolah Berasrama..mesti happy kan??

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com