Aug 8, 2014

Tart Nenas

Assalamualaikum wbt..

boleh tahan mengantuk gak hari ni... malam tadi tidur lewat, pagi tadi bantai nasi lemak yang kak Norma bagi.. fuhhh, bertambah² bilangan bantal yang aku nampak.. btw, tq kak..sedap tau nasi lemak tu..

Cakap pasal tart nenas (berdasarkan tajuk), aku bukanla penggemar tart nenas.. entah nape kalau makan macam penuh kat mulut.. tapi raya hari tu, terjatuh cinta pulak.. tapi bukan yang tart nenas gulung yang biasa tu.. yang ni gulung gak, gulung guling² rasanya..

gini ghopenya.. korang tau tak mana ada jual? atau sape ada jual? sedap pulak aku makan tu ari..


oh mannnn..odapnya tart nenas ni.. pastu ni dah kenapa lambat sangat masa berjalan.. lelama aku nengok gambar tart nenas ni boleh jadi lapar 3kali ganda.. baiklah aku tutup entry ni.. okbai




notakecik : ada lagi manusia perangai cenggitu.. vervulu telinga iols

18 comments:

  1. dulu pernah beli kat giant, bekas dia jenis segi empat tepat ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. owhh..ada ye.. ok, nt try cri.. sedap ni

      Delete
  2. hoih kak! ntah ntah mmg feeling dh jd mak mak ni mmg suka mkn tart kot kan.aku pon sama kak.tetiba suka mkn tart sejak dh jd mak mak ni.hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoh, yeke..hahaha..ye la kot.. ni selera mak² je agaknye

      Delete
  3. setiap kali beraya,mesti cari tart nenas nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bru ni je tersuke..sblm ni xde..hahaha

      Delete
  4. kite suka tart nenas jenis bunga tu hihi

    ReplyDelete
  5. saya suka semua jenis tart sebb mmg saya hantu tart.hihih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..yg tu xleh kata apa la kan klu dh hantu

      Delete
  6. dh lama xmerasa makan tart nenas..ishhh tingin lak tetibe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..maaf membuatkn anda tergoda

      Delete
  7. kite dulu tak minat sungguh tart nenas ni. tapi sejak dah 'dewasa' sikit ni, dah minat gila. lagi2 tart gulung. terbaikk! :D

    ReplyDelete
  8. kakkkk,
    siyes ke ni nak anto kat mak kite ? segannn pulak. hehee
    akak nak buat baju ape ? lain baju lain harga. hehee :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..mksdnya dh makin tua kot dik ni..

      siyes la dik.. klu blh, nt akak anta la..cm skang blm beli kain..

      Delete
  9. Diana pun suka sangat dgn tart nenas..

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com