Aug 26, 2014

Tingkatan dua

Assalamualaikum wbt..

Selesai kenduri tahlil arwah Atuk Sabtu lepas, keluar la kami adik beradik nak kemas ruang tamu.. mak dengan senang hatinya perkenalkan anak² pempuan dia kat seorang mak sedara jauh yang jaaaarang jumpa..
"ni anak sulong, dah ada 2 anak.. yang ni anak no.2, dua anak gak.. yang ni no.3, anak baru sorang......." tak sempat habis ayat mak aku dah kena potong..

"Dah ada anak?? ingatkan baru tingkatan dua" 

Mak aku gelak dan aku pun terus cakap.. "acik, saya dah nak masuk umur 30 dah" sengih kerang..

kesian Danish dapat mak tak cukup inci gini..nurun ke dia, sudahnya Danish pun ikut comel macam hemak apak.. tabah la ye anak.. dewasa nanti mesti orang akan kata awak remaja lagi walaupun dah beranak pinak.. macam apak awak yang dikatakan masih budak masa raya tu hari.. 

wakakaka.. *gelak jahat*


jangan ada kata Danish tu anak angkat aku sudah..tampor



okbai..stembai GST training hoi!!! *nyampah doploh kali*



notakecik : sedap sikit badan ni pas berurut malam tadi.. 

25 comments:

  1. Replies
    1. hurmm, xgak dik sbb berkedut dh muka..hahaha

      Delete
  2. hahahaaha keciknya kak. Teringin nak jumpa hakak hokeyyy

    ReplyDelete
    Replies
    1. kecikla kot..hahaha.. smla dgn akak..huhuhu

      Delete
  3. Assalamualaikum tina. hahah tina memang comel, nampak cam budak2 lagi. hahahha takpelah Danish, awet muda tu cute forever tau. ahhahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. w'salam sheila.. hahaha, budak kurang inci ni..

      Delete
  4. Replies
    1. tutup blog dh ke? atau dh private? xbest la cenggini

      Delete
  5. hahahaha...xpe2..kalau gitu maknenye xmakan dek usia...hhehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..tp blh dimkn dek anai² sbb tulang reput..

      Delete
  6. kita serupaaa...... ai still dpt duit raya lagi tau ..sbb diorg ingat ai kakak kepada adik2 ... hew hew hew hew

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha...bgs btl akak ni.. akak amik ke x??

      Delete
  7. kita yang rendang ni elok jugak kalau tambah berat, I kan kalau kurus, orang tak ambik berat apa i cakap, bila dah berisi sikit ni baru nampak macam mak orang, hahaha tapi harapnya i kekal dengan berat skang ni, tamko kurus dah. jom gemokkan diri hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..diorg xyakin kot dgn apa yg awk katakan itewww... smla, nk menten berat gini.. bgs gak mengandung ni ye.. LOL

      Delete
    2. mungkin jugak la sebab ai kalau bercakap lemah lembut sangat, ngan anak jer berani garang muahaha.

      Delete
  8. tina mmg muka nampak comel jer ... tampoo je kot kata anak angkat.. dah besar sikit kate jln dgn boypren ok lg bajet hot je kan hahahaha .. jgn marah gurau jer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha..setakat blm ada kata gitu, cuma kata sy ni kakak..wahhhh.. ehh, xpe, suka je klu kata hemak orang ni gf anak..kekeke

      Delete
  9. Replies
    1. hah, tau xpe..yg dgr ni pun giler jdnya..giler perasan..kakaka

      Delete
  10. kdg2 ada je yg mak ayah kecik, tp anak2 tinggi~~ kecil2 cili api. mesti comel je ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoh, siyes ni?? ok, mohon anak² nt tinggi² belaka..aminnn.. xcomel la..

      Delete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com