Sep 11, 2014

Beg Comel (free) dari Drypers

Assalamualaikum wbt..

Semalam aku tengok peti surat aku semacam je.. biasa even ada surat masuk pun, tertutup semula, ni macam nganga.. orang curik suratkah??

tengok² rupenya surat gabak dari Drypers.. siap ada gambar ladybird lagik kat sampul surat.. tak dan nak snap gambar sebab bz melayan anak bujang.. aku menyongih je la sebab aku pasti yakin dan pasti, itu beg hasil dari aku register kat Drypers sebagai ahli.. ni pun aku ada terbaca kat blog sape tah, aku lupa.. adoi..

nak jugak?? masuk je web Drypers, daftar.. insyaAllah dapat la nanti.. klik kat "Nak Sampel Percuma" pastu ikutla arahan dia langkah demi langkah.. *skema betul ayat*..

comey sangat beg ladybird dia..mohon Danish pasrah ada beg pompuan..kekekeke

aku suruh budak dendiam sebab nak amik gambar, dia boleh boolayan.. malu barangkali sebab beg pompuan.. beg tetap comel.. baru niat nak buh barang "mekap" Danish, tapi macam besar sangat.. 


kan dah kata malu..tu yang tutup muka dengan menan dia.. gambar pun jadi tak cantik sebab sebok nak buat Danish pandang kamera.. tak sedar yang menan dia kaler pink.. miahahaha.. 

hah korang, try la mana tau dapat.. untuk yang ada anak yang masih pakai diapers ye.. kikiki..



notakecik : mohon jangan buat aku give up.. bertahan Tina!!! 

11 comments:

  1. yeayyy dah dapat jugak ek? comel je kan? :)

    ReplyDelete
  2. akak nyer tak sampai lagi..akk tengok org up status kt FB upload gbr beg merah ni hehe..tunggu je la >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..sabar kak..nt dpt bolehla melaram..

      Delete
  3. Dah register. Tapi tak dapat lagi ni. TApi bag tu memang cute.

    ReplyDelete
  4. dah register dah hari tu..tengah tunggu gak ni bila nak dapat..huhu

    ReplyDelete
  5. wahh best nya. Danis malu ker nak pakai? meh campak kat tipah meh. hahahaa

    ReplyDelete
  6. Ye ye...cik mah ada jugak...wat entry juga...comel kan...azwa letak makeup die..hehehe..ops..bedak2 n toileteris...

    ReplyDelete
  7. nk jugak ..... aku dah jd ahli since 2010 kot ... huhuh
    tp td dah daftar guna nama laki aku harharhar

    ReplyDelete
  8. dah register gak..tapixda pun yg kli nak sampel percuma .. huhu,klik kt mna eh akak?

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com