Sep 6, 2014

Cicak | Terkejut

Assalamualaikum wbt..

Kelmarin, kami tiga beranak bersesak dalam dapur kecik rumah kami.. aku sebok la kemas rak pinggan plastik kat atas sinki.. ayah dan anak membontot je mana aku pegi.. grrrrr... Danish memang pantang kalau hemak dia ni ke dapur, sebok nauuu nak ikut jugak.. tetibe, aku hempas rak pinggan plastik tu..

tanpa tau punca, husband aku marah sebab buat Danish terkejut.. miahaha..mommy tak sengaja la nak oi.. 

"Nape B?? sian anak terkejut.."
"Ada cicak..besar macam gajah" terkulat² aku jawab..

aku geli dengan cicak..bukan takut.. geli sebab dulu ada kenangan "manis" dengan cicak.. trauma betul.. baru nak letak rak pinggan plastik atas sinki, husband jerit..

"B..cicak kat kaki"

dah terhempas lagi rak pinggan aku.. dua kali aku hempas rak pinggan, dua kali gak Danish terkejut.. salah siapa? Cicak? rak pinggan? aku? husband aku? hai la tok laki aku ni pun, perangai tak berubah.. punca Danish asek terkejut terkujat, bapak dia la suka buat macam tu.. kalau aku ngah feeling sensorang, tetibe jerkah aku.. so, Danish boleh salahkan apak dia kalau dia lemah semangat dewasa kelak..

satu-satunya gambar Danish tanjat boboi masa dalam pantang..kakaka.. (ampun sayang)



notakecik : sape AJlovers (AIDIJUMA) sini dan jual dan cod area Bangi/Kajang/Putrajaya dan upah tak mahal..plsss bagitau..

19 comments:

  1. Aduuuh klu akak pun tanjat gak. Huhuhu

    ReplyDelete
  2. PC fobia cicak..sebab terperanjatkan cicak mug kesayangan PC terhempas ke lantai..hehe..

    ReplyDelete
  3. akak pon geli giler ngan cicak...

    ReplyDelete
  4. aloooh...comel sangat muka terkejut pun. beliak bijik mata, salah saper tejut tejut Danish ni? Eh I pun geli giler ngan cicak ok, nak sebilik ngan dia pun tak sanggup. Eiiiii tammo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salah ayah dia..wakakaka.. kann, rs mcm dinodai je

      Delete
  5. cicak beso gajah???muat plak nyorok bwh rak pinggan ..hahahaaa hahahaahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab aku xleh nk smkn dgn pape lg kecuali gajah..bhahahaha..

      Delete
  6. hehe...kami ni bukan cicak..tapi lipas banyak dalam rumah..sama juga la nasib

    ReplyDelete
    Replies
    1. spesis menggelikan jugak la tu kan..hehehe

      Delete
  7. Replies
    1. hahahaha..nk buat cane, apak dia suke sakat..

      Delete
  8. utk nota kecik : cer try cari kt fb nama atty fir.. akak ni blogger gak n jual aj gak

    ReplyDelete
  9. comel sgt muka Danish terkejut okeh... haha

    ReplyDelete
  10. Cik mah mmg xsuka cicak..tp 2 3 hr ni bnyk pulak cicak..mmg geli n terkejut...pndai danish wat mimik muka...comelnyer

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com