Sep 9, 2014

Fitnah Aniaya

Assalamualaikum wbt..

cuaca kat luar gelap gila²..mendung..sejuk.. dah gerimis.. maybe akan mengundang hujan yang lebat.. 

hati aku macam tu gak la kot..ehh, hati aku tak gelap..

penat tau ikhtiar macam²..usaha..doa..tawakal.. tapi manusia yang aniaya aku suami isteri ni masih belum diberi hidayah.. bertahun² aku doakan dia muncul, minta maaf.. ye, aku anggap ia bukan rezeki kami.. tapi rasa tak apa yang kami rasa bila hidup "terhimpit".. 

aku skang ibarat "nyawa di hujung tanduk".. tak perlu aku cerita details.. aku penat, lelah..jadi cuma nak meluah.. kadang² aku doakan manusia ni mati!! kejam kan.. hati aku keras.. berlembut cuma untuk sekejap, tapi bila dah kena pijak, aku jadi "pendendam".. satu je aku nak cakap kalau aku jumpa manusia ni, "kau manusia paling mulia hatinya.." *lempang, terajang, penumbuk, penyepak, penendang semua aku bagi*



notakecik : otak aku penat sangat

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com