Sep 21, 2014

Mandi kolam di tengah hari

Assalamualaikum wbt..


Belek² enpon..ada pulak gambar pasal bawa askar² pegi mandi kolam.. aisey..boley la ye aku up hari ni.. 

Sabtu minggu lepas (bukan semalam).. bawa anak² mandi kolam.. alerrr, bukan jauh pun.. kat Putrajaya je.. Presint 16.. dah alang² husband aku keje situ, bawa la ke sana..bebudak ni bila dapat mandi kolam dah macam Belanda dapat tanah.. puas la main satu sesi tu sampai kecut² jari.. pastu ngadu kat aku lapar.. makan penampor nak?? *hamboihh, garangnya*

tuuu..tuuu..budak 2 orang yang ada pelampung kat lengan tu.. tak kenal erti panas agaknya.. tengah hari ni hoi!!!

bertiga ni la aku usung ke kolam.. masa ni husband dukung dak Danish, aku jadi camerawoman.. penat aku jejerit kat diorg ni suh helok sikit main air tu..

hamboihhh..macam dia punye kolam je kan.. yang biru gelap tu dalam, untuk orang dewasa je ye.. 

waktu pegi ni memang tak ramai orang.. yela, sesi tengah hari, kul 1-3petang.. sape nak tetengah panas gitu.. bebudak tu je la sanggup.. aku teman pun kejap je..mujur la ada lifeguard tu kawan husband, boleh minta tolong tengok.. 

sape² yang nak bawa anak mandi kolam tu, bawa la ke sekitar Putrajaya..bersepah kolam mandi.. yang free, yang bayar.. yang dalam..yang cetek..yang cantik..yang tak berapa cantik.. 

okbye..selamat berhujung minggu uols..

6 comments:

  1. seronok betul dorg berendam dalam kolam...hehe

    ReplyDelete
  2. Klu budak2 biar tengah hari buta, Mereka tetap seronok hihihi

    ReplyDelete
  3. budak2 jumpa air macam itik jumpa air la... eh betul ker bidalan.. bidalan?

    ReplyDelete
  4. tu la.. byk tmpt riadah kt putrajaya tu..nak nak plak kolam mandi..antara tau ngan xtau je kan..hehehe

    ReplyDelete
  5. Danish tak mandi skali ker. Dah lama tak bawak anak2 mandi kolam.

    ReplyDelete
  6. tu la kat putrajaya ni byk tp kami ni haa seklai pun tak penah pegi ... bab kolam2 ni ....

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com