Oct 26, 2014

Tempahan Tudung AIDIJUMA

Assalamualaikum wbt..

Sticky Post

Kekanda adinda sekalian..oleh kerana kakak aku (dan aku) adalah seller tudung bawal AIDIJUMA (original), maka kami nak buka order untuk AIDIJUMA BLACK LABEL yang akan release minggu ni (25-26 Oktober 2014)

untuk pengetahuan, berdasarkan update di instagram AIDIJUMA, harga adalah RM31..


kami caj upah RM3 sahaja..tapi kalau korang beli lebih dari 10pcs, caj upah cuma RM2.. tidak termasuk postage.. 

COD adalah area :-


Kalau ada sesiapa yang berminat nak beli tudung AIDIJUMA, boleh wassap ke=> 012-2481060 (MILA)  

NI AKAK AKU..AKU TAK BOLEH LA BAGI NO AKU KAT SINI.. TAK SELAMAT DAN AKU TAK SUKA.. bila wassap akak aku, tolong mention korang kawan aku ye..

boleh juga usha IG kami => aj_mila  (IG ni baru lagi..maka tak banyak gambar)

Ni lak adalah AJ green label GEO PURPLE yang akan dijual di mobile store.. harga RM15+RM3 (upah)..


Pastu,kalau ada yang tak dapat beli design AJ whitelabel yang last week, insyaAllah kami akan amik order.. harga RM10+3(upah)..


TERIMA KASIH BANYAK YE.. =)

16 comments:

  1. Cantik2...tp kan..rambang mata nk pilih...arGgggghhh

    ReplyDelete
  2. Wah langkah ke dunia perniagaan ni..
    Well done.

    ReplyDelete
  3. Cantiknyaaaa...Aduh tak tahan ni,camana ek, hehehe...Bagus eh jadi seller, kat sini pun ada je aidijuma tapi tahap pemalas nak g..Ok apa2 nanti akak bgtau.

    ReplyDelete
  4. waahhh..terujanya..cantik2 yg BL tu. pengsann gini.

    ReplyDelete
  5. kak tina, white label tu yg kecik sikit kan dari black label? alah macam best je nak tempah jugak ni. huhuhu

    ReplyDelete
  6. Ainijuma ada instagram eh? nak usha lah

    ReplyDelete
  7. Assalam.. hi selamat berkenalan. Saya pun peminat tegar AJ. Dulu ok lg tp skang semakin payah plak nak beli. Ramai sgt seller skang. Saya yb slalu g cs nk bli sndri slalu x dpt... haha keciwa kdg tu. Baik preorder kt seller je mcm awk.. heee

    ReplyDelete
  8. all the best dear... and have fun :)

    ReplyDelete
  9. salam...sebenarnya kan, siapa2 shja boleh jadi pengedar AJ ni yer...berminat juga nak pakai AJ, dulu pengumpul AJ yang plain tu!

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum sis,kak lea nk tya ni,esok ada keluar wl n gl,sis still ambil order x,kak lea duk kota warisan,kerja area cempaka,nilai.nak cod je. so nk booking kena watsapp no yg sis berikn tu,ye :)

    ReplyDelete
  11. Huhuuu...
    Terlambat kenal blog ni..
    Alahai geram tengok WL Paris tu :D

    ReplyDelete
  12. Asslamaulaiakum

    Saya ade jual beberapa lagi koleksi AJ BL (New Item) RM38 termasuk postage
    Kalau berminat bole wassap saya 0142611131

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com