Nov 17, 2014

Abang Aji kecik

Assalamualaikum wbt..

sape yang follow IG aku dan fren dengan aku kat FB, musti tau gambar ni kan.. aku memang suka jadikan anak aku sebagai bahan ujikaji.. maksud aku macam pakaikan tudung, songkok, stokin besar, baju besar, cap, ermmm..macam² la..

Raya puasa hari tu akak aku ada bagi kopiah.. aku memang tak beli la untuk dak Danish.. pakai masa raya tu longgar sangat².. siap turun ke mata lagik.. hari Sabtu lepas, Danish kemain asek nak mengamuk je.. aku sebok kemas baju² dia, dia sebok panggil "maaaa...maaa...maaa..".. ternampak kopiah tu, terus pakaikan.. kebetulan dia ngah pegang tasbih, terus husband kata.."hah, bagus Danish..moga lembut hati tak nanges² dan mengamuk lagi".. *boley ehhh*

Semalam, buat hal lagi.. alahai anak, saje nak bagi darah hemak engko ni naik, tapi hemak engko ni sabar je la.. mata tu nampak sangat mengantuk, tapi duk tahan tak nak katup.. nak mainnnnn je.. aku layankan je la.. kang merajuk, pastu mengamuk.. mentabah je la.. teringat husband kata pakai kopiah dan tasbih biar lembut hati, aku terus capai kopiah dan tasbih, pakaikan kat Danish..

muka pasrah je.. ni duduk bersendal bantal..

masih belum mengerti nape hemak beliau sebok snap gambar..

ok..ok..dah start lembut hati..muka beriman sangat..

dannn..yeah!!! lebor engko senyum ye nak.. mommy suka.. 

memang betul la apa ayah Danish kabor..memang lembut hati.. hahaha.. kopiah dah ketat dah.. kopiah tu mengecut maybe.. *tak terima anak dah besar*.. 

ada sape² nak cop Danish sebagai calon menantu?? hahaha

8 comments:

  1. Pak Aji..ooo Pak Aji..sila pegi sejid sekarang..berenti minum susu tu..hehe

    ReplyDelete
  2. aishhh geramnyeeeee tengok pak aji ni...

    ReplyDelete
  3. Baby.... buat mcm mana pun tetap nampak comel :-)

    ReplyDelete
  4. hahaha..lepas ni pakaikan Abang Aji Kecik ni serban pulak..

    ReplyDelete
  5. alololo comelnye Danish...pasrah je dia..x menangis pun.

    ReplyDelete
  6. shomel ... aku tak de anak kecik klu tak boleh aku cop ... har har

    ReplyDelete
  7. Eh, comelnya! Berapa bulan ni? Bulat matanya. Geram!! Acacacacak!

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum haji kecik.. omei je..

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com