Nov 20, 2014

Hari kanak-kanak

Assalamualaikum wbt..


Buka Google, kuar mende ni..sooo, selamat hari kanak-kanak untuk semua kanak-kanak..*macamla ada kanak-kanak yang baca blog aku*.. hehehe..

teringat zaman kanak-kanak aku.. siyesli, sangat rindu.. kecik² langsung tak ada masalah.. tak ada tekanan.. hahaha..tekanan lagi.. weyhhh, aku masa kecik budak nakal+degil.. lasak tapi kuat nanges.. pernah gak jadi pembuli kat sekolah.. samseng sangat masa tu.. gasak anak orang kat bus stop.. mampu?? 

masa cuti sekolah ada paling aku tunggu..sebab boleh main pondok², pakai inai, main guli, main bola sepak, konda kondi, basikal, berenang kat parit, panjat pokok, gasak kebun orang, memancing, kejar kambing orang, curi telur itik, buat rakit, etc..etc.. tapi yang tak bestnya, aku kena amik alih tugas ustaz ajar budak² mengaji.. siyes part tu aku rasa tak best sebab aku kalau boleh pas mengaji, nak terus balik dan boleh main hantu² sakat orang.. jadi bila kena ngajar budak² lain, aku paling last balik umah.. 

paling penting, adalah sangat best jadi budak kampung.. haaa..jujurla, wajib ada kudis weyhhh sebab suka bergelumang kat parit, main tanah, korek pasir, berkubang.. sekarang ni je aku geli..acah² orang bandar.. *wak luuuu tina!!*.. nanti Danish besar, aku nak ajar semua tu.. 

okla..okla..lari tajuk dah ni.. SELAMAT HARI KANAK-KANAK untuk semua anak, anak sedara, cucu, sepupu kecik korang..

ada hari baby sedunia tak?? nak wish kat dak Danish..

6 comments:

  1. macam macam hari wujud dah sekarang ni... hari lelaki, hari wanita, hari kanak2... jgn lepas ni ada hari bapok plak.. hehe

    ReplyDelete
  2. Ooo naru tau harini hari kanak2. Zmn knk2 mmg best sbb bebas tekanan dan byk main..

    ReplyDelete
  3. bolehla wish kat danish...jugak..hahahaha...
    hari tu sekolah akk buat hari kanak2 siap tema princess ngan superhero..
    kemahen lagi budak2 tahun 1-3..sakan dengan cikgu2 pun

    ReplyDelete
  4. Memang ohsem arr jadi budak kampung.. geng pulak dengan budak lelaki.. memang terasa macho arr masa tu.. kehkehkeh..

    ReplyDelete
  5. eh kanak2 pun ade special day ker..ritu baru jeer tau ade single day...pasni sume golongan laa ade special day..

    selamat hari kanak2 ! cuti sek boleh laa enjoooyyyyyyyyyyyy :D

    ReplyDelete
  6. dulu2 mandi parit tp sampai skrg xreti berenang.

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com