Nov 18, 2014

Terlajak

Assalamualaikum wbt..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
dalam kita rasa nak meluah atas dasar geram..atau mungkin sekadar lepaskan perasaan..akan ada yang ambil kesempatan..
.
faham tak?
tak perlu jelas panjang..
senang kata, hati manusia lain-lain
perangai dan tingkah laku sukar diduga
kalau hari ni biru..tak mustahil esok hitam
.
kalau dah terlajak, susah nak patah balik
ko hengat ni macam kerete, lori bas atau van yang ada gear R
orang ingat sampai MATI.
.
lidah mata telinga kena jaga.
.


kadang-kadang orang yang kita anggap kawan pun boleh tikam belakang tau. luar memang nampak Tina..dalam tu syaitan (contoh)

13 comments:

  1. hahhaha..
    betul..

    tak yah pegi jauh la tina..

    kita ni je pon..
    kadang2 kita termengumpat si A dengan si B..
    kadang2 kita termengumpat si B dengan si A..

    sebenarnye bukan mengumpat sangat pon..
    dok bercerita je..

    hidup ni..
    nak percaya orang sekeliling payah...

    ReplyDelete
  2. ayomak..napo bebeh..itulah lumrah manusia..

    ReplyDelete
  3. Setuju sbb dah pernah kena dgn bf sendiri :(

    ReplyDelete
  4. haha tajuk tu..dah mcm terlajakkk laris...gitu la lumrah Tinn..kdg yg kita rasa ok, orang rasa tak ok..yang kita rasa baik, orang rasa tak baik...

    ReplyDelete
  5. kebanyakkan musuh kita adalah kawan bukan lawan.. so hati hati la

    ReplyDelete
  6. sis..kat sekolah akk ramai yang perangai camni sis..yg tak disangka2 smuanya..dah plg syok dia xsuka kita sebab dengki je..bkn psl orang tu annoying ke hape..hadehhhh

    ReplyDelete
  7. Kena hati-hati..Zaman sekarang ni rambut sama hitam hati lain-lain..

    ReplyDelete
  8. Paling bahaya sekarang ni, terlajak tulis di FB..di blog...kita nak delete pun, orang dah siap2 printscreen

    ReplyDelete
  9. Yup! Nmpk baik tapi ada agenda. Memang misteri dan menakutkan.

    ReplyDelete
  10. ada hikmah di setiap dugaan. yang penting, jangan stress dan be happy.
    memang kena berhati-hati dlm stiap apa yang kita cakap kan?

    ReplyDelete
  11. betui2 tu byk kali pk sebelum tulis dah publish .... dik ko ni mcm byk tekanan la ... cer rileks sikit ... bawa betenang ... kita tak leh nk betuikan org yg rasa diorang tu betui ...hmmmm

    ReplyDelete
  12. susah nak puaskan hati semua orangkan ... dan susah nak jaga hati orang ... jadi jagalah tingkah laku sendiri .. kat opis ni pun ramai yg mcm ni.. sebab tu suka buat hal sendiri .. tu pun org kata pentingkan diri erm...

    ReplyDelete
  13. pepatah dulu ada menyatakan.... terlajak perahu boleh diundur... terlajak laris?? cantik la kau :p hehehe

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com