Dec 15, 2014

Buang yang keruh

Assalamualaikum wbt...

Gigih sangat dari hati tu duk delete entry lama.. rasa menyampah pulak baca entry² lama tu.. dah beribu rupenya entry aku, ingatkan ratus² je.. 

skang ni pun tak habis delete lagi.. aku nak tinggalkan entry tahun 2013 ke atas je.. nak buat blog baru, rasa malas.. memang malas pun.. sayang kot kat blog gila ni..

banyak faktor gak delete entry lama tu.. walaupun gambar dah tak ada, aku nak buang entry yang kebudak-budakan tu.. tapi sebelum buang, gigih gak aku baca satu² entry.. kenangan.. hahaha..poyo!!

bye

9 comments:

  1. kak. jangan dipadam. Tapi disimpan ke dalam draft. Eka tak padam. Saje buat kenangan hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. memula mmg nk smpn dlm draft, pastu mcm menyampah lak..trus delete.. hahaha

      Delete
    2. hahahahahahaaaaa.. kalau dibaca entry lama sendiri, rasa nak masuk muntah dalam jamban

      Delete
  2. Wah..beribu entry, byk tu...ye la kan semakin lama dlm dunia blogging gaya penulisan pun akan semakin matang kan ..tulisan yg lama2 kalo baca balik mmg nk tergelak.

    ReplyDelete
  3. bila baca entri lama kita boleh tengok kita semakin matang dalam penulisan jugak kehidupan.. jgn delete. draft jer.. sayang.. kekekeke

    ReplyDelete
  4. Akk tak buat lagi. Memang nak buang entry² yang tak berkaitan.

    ReplyDelete
  5. haaa draft je ....
    nk aku gigih nk baca pasal ape ko nk delete ni...tp yg aku ingat byk entry emo je...skrg ni pun kadang2 ...hihi

    ReplyDelete
  6. ala napa delete .. buang je yg keruh tu ... xmoo emo ... tp apa dehal buang jer/simpan draft kan ... kenang tu semua ...

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com