Dec 12, 2014

Hadiah

Assalamualaikum wbt..

Khamis pagi, sementara menanti suami bersiap untuk ke tempat kerja.. lakukan rutin harian waktu pagi sementara anak masih lena..

Usai kerja, ke ruang tamu..mata tak henti pandang suami bersiap.. wallet di poket belakang.. handphone di kanan dan kiri poket seluar.. kemudian, duduk bersama di sofa..

"Bi, nah..amik ni.. kan selalu cakap bateri fon cepat habis.."

Tergamam kejap.. dah lama suami tak belikan sesuatu dengan cara "suprise" macam ni..

"Papa belikan ke? huuuuu...Tq paaa..." 

 ye..ni je hadiah tu..tapi cukup besar makna bagi aku..



Walau bukan emas..bukan duit..bukan barang mahal..setiap apa yang suami belikan, aku sangat² hargai.. sekurang²nya aku tau walau bukan tiap saat dia ingat aku, masa 24 jam tu masih terselit beberapa detik untuk dia mengingati aku.. Terima Kasih suami..

8 comments:

  1. Alhamdulillah. Terharu bila suami bg hadiah suprise cenggini. Rasa seronok kan :)

    ReplyDelete
  2. Sweetnya la hai...Kalau akak pun suka tau...

    ReplyDelete
  3. suami buat surprise hadiah apa pun kita rasa terharu kan! :))

    ReplyDelete
  4. sweet hihihihi. Terus dapat powerbank hehehehe

    ReplyDelete
  5. sempoi jer kan... somi bg hadiah gitu jer... tp kita dah buat rasa terharu .. x kisahlah apa pun yg somi bg sbgai hadiah ...

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum mami.. sama la kita punya powerbank. hehehe geng ~~~

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com