Dec 10, 2014

Impian dan cita-cita

Assalamualaikum wbt..

Biasala..nak dekat masuk tahun baru ni macam² la korang punya wishlist kannn.. aku pun ada.. 

dulu aku target kawen umur 26.. dan umur 30 tahun, anak mesti dah 2.. wahhhh, tinggi cita-cita aku.. heyy, sape² pun mesti target macam tu kan..tapi tahun depan dah masuk 30, anak baru sorang.. nak buat macam mana, kawen pun lambat.. tak apa la, perancangan Allah swt adalah yang terbaik.. 

Alhamdulillah sekarang ni pun aku rasa dah cukup lengkap.. dah ada suami.. ada anak.. ada tempat berteduh.. ada kenderaan.. ada family.. ada kerja tetap.. ada hutang.. ada musuh.. hahaha.. hutang tu wajib ada kat semua orang.. 

dah la, malas membebel banyak².. kalau disenaraikan wishlist aku, memang sangat banyak.. moga terlaksana sebelum aku tutup mata.. skang ni paling aku nak sangat, nak dengar Danish panggil aku MOMMY.. bukan ama macam skang ni..hahaha

8 comments:

  1. semua org ada cita2 dan ompian..hihi..

    tkpe kak.. hajat nk dgr mommy tu tk lama je lg tu =)

    ReplyDelete
  2. kak 30 dah umur akak thn depan...eh tak macam pun, sebab akak cumel jerk...

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum tina. heee wishlist setiap tahun rasanya sama je. nak ada rumah sendiri, ada anak ramai atleast 6 orang hahahhaa

    ReplyDelete
  4. hihihi saya pun ada banyakkkkkk cita2 huhuhu. bergunung. kalah gunung everest :P

    ReplyDelete
  5. anak aku sampai besar panggil amma .... skrg ni br pandai panggil mama ... hahhaha amma pun amma la....

    ReplyDelete
  6. Takpa...
    Pasang wish...tahun 2017 awak ada 3anak...
    Hahahaha

    ReplyDelete
  7. tak apa la kak..dah kawin, dah ada anak. hehe.. kite ni kawin tak lagi, lagikan nak ada anak. Kerja pun tak ada lagi. Hahaha.

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com