Dec 26, 2014

Sakit serentak

Assalamualaikum wbt..

Aku baru keje hari ni, cuti dari hari Rabu sampai semalam.. Gara² dak Danish demam... tetiba je.. kena tempias hujan agaknya.. yela, hantar ke taska hujan..amik dari taska hujan.. walaupun payung ada, tempias pun mesti kena gak.. sian anak mommy..

Bertabah betul kalau anak demam, tidur tak lena.. merengek je.. makan dan susu pun Danish tolak.. nak melekap je kat kite.. buat kerja semua kena dukung Danish.. Alhamdulillah hari ni beransur sihat.. cuma cerry berry.. sehari mau 3@4 kali membuang.. sedih tengok anak macam tu..

Anak dah beransur sihat, suami pulak melarat.. malam tadi habis segala mala makanan keluar.. lembik badan.. suhu badan pulak tinggi.. kepala sakit.. aku tengok pun kesian.. sampaikan nak pegi keje pagi tadi rasa berat hati, tambah lak suami minta cuti, suh jaga dia.. bukan tak nak cuti, tapi dah banyak hari sangat aku cuti.. kerja lak melambak, next week year end inventory.. sebab tu tak boleh cuti.. rasa bersalah pun masih ada ni.. *nangis*

masa ni la aku baru rasa aku seorang hero.. anak merengek, zasss berlari dapatkan anak.. suami panggil, zasss pegi ke suami.. meruntun hati tengok dua² hero aku tak larat.. ujian ni...

petang ni balik je keje, terus bergegas amik anak..pastu balik rumah pick up suami hantar ke klinik.. moga aku kuat!!

13 comments:

  1. musim hujan... aina pun tgh selsema, susah nak tido sebab hidung tersumbat, tak selesa.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum tina. semoga semuanya cepat sembuh. be strong mummy!

    ReplyDelete
  3. supermom!..

    jaga diri jugak ye tina....

    zass zass jugak..jangan sampai tumbang..

    ReplyDelete
  4. semoga danish dan suami tina cepat sembuh. skrg musim hujan memang mudah cepat kene demam dan selsema. take care tina.

    ReplyDelete
  5. Moga dipermudahkan urusan dan moga cepat sembuh hendakNYA.

    ReplyDelete
  6. ye kan..
    sebenarnya kita isteri ni perlu lagi kuat,
    dengan anak..suami lagi.

    Kalau kite pun sakit lagi laa apa ke semua benda tak jadi.

    semoga tina kuat.

    ReplyDelete
  7. semoga kuat ya...
    kasih dan pengorbanan seorg ibu dan suami

    ReplyDelete
  8. Get well soon danish dan hubby tina..musim skrg hujan......ibu mmg kena kuat

    ReplyDelete
  9. InshaAllah sis..
    Pasti ada hikmah tu..
    Semoga siz terus kuat ye.

    ReplyDelete
  10. Semoga akak kuat..jangan akak pulaknyang demam ye..semoga anak dan suami akak cepat sihat..

    ReplyDelete
  11. isteri dan ibu yang mithali...kuatkan semangat ye..

    ReplyDelete
  12. Harap semuanya okay dan moga cepat sembuh kak.

    ReplyDelete
  13. Sian danish...tjna bw skalilah yg blanket ada tutup kepala tu..pastu pkak payung..balutkan die...cian die klau demam lagi...

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com