Dec 4, 2014

Suka hati

Assalamualaikum wbt...


Aku gurau, ko sentap..
Ko gurau..aku rileks je..



Jangan nak hati tisu sangat..belajar sikit macam mana nak jadi hati kering




#kodahkenapa

10 comments:

  1. laaa ni sape la pulak ni dik .. hahahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha..itu perkara biasa tina..kadang org gini jenis yg kalau die gurau kasar boleh tp org lain xleh gurau kasar ngan die..

    ReplyDelete
  3. ha ah betul Kita kalu kuat sentap sgt org tak suka. Kene kebal.

    ReplyDelete
  4. betul betul. chill la sikit ihihihi :D orang gurau kasar, balas balik. but in a good way laa kan. not over react hihihih

    ReplyDelete
  5. Kuat sentap, tapi suka menyentapkan org lain = kalau boleh elak org camni

    ReplyDelete
  6. mmg ada bangsa manusia camni..
    akk jumpa ramai gilos camni
    dia pedajal org boleh plak..pffttt

    ReplyDelete
  7. ni mesti cerita perempuan dengan perempuan ni... tak nak campur, hehehe

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com