Jan 15, 2015

Pembantu Baru 2015

Assalamualaikum wbt..

Baru hari Khamis.. uhuk..uhuk..apsal lambat sangat masa berlalu ni hoiii.. maybe sebab aku duk fikir anak je, demam pulak.. Alhamdulillah, pagi tadi dah kebah sikit, batuk yang masih on off..moga cepat sembuh anakanda sayang..

Pembantu baru bukan bermaksud aku ada staf baru ke apa.. mende, aku pun kuli, tak ada istilah dapat pembantu..kekekeke.. rasanya korang tau kot aku ada masalah penglihatan, walau tahap kerabunan tu tak banyak, tapi agak sukar gak nak tengok jam di dinding, anak kat depan tv (kalau aku kat dapur), sukar mengecam orang yang lelambai dari jauh..etc..etc..

Hari tu husband offer nak belikan cermin mata baru, tu pun aku pancing kata nak beli contact lens.. hahaha.. (TQ sayang).. oleh sebab aku sukaaaa sangat pegi satu kedai kat The Mines ni, so memang dah melekat la kat situ je.. aku beli contact lens yang murah je, RM45 untuk 3bulan.. tak sampai ratus².. masa duk belek spek tu, husband suh pilih la cap sekian..sekian..

puas la aku pakai seketul² sambil tayang kat husband, comel yang mana.. husband cuma kata, "ikut bos la nak yang mana.." senang je ayat dia tu.. finally, pilih jenama sekian dan rupenya ada diskaun 50%.. hah, penjimatan hebat tu.. buat spek baru kena test power, rupenya dah naik.. alorhhhh.. (ada tak petua ilangkan rabun??)..

ni la pembantu mata aku yang baruuu..wuwuwu.. (elehh, tu pun nak cerita).. aku tak biasa lagi pakai spek ni sebab spek yang lama kecik sikit.. dah macam guna kanta je rasa.. LOL

amacam, ok dak?? gambar blur sebab guna front camera+gangguan dari Danish.. hurmm, nampak makcik² sangat pulak yerrr..

ok..ok..nak share.. harga asal RM538, dapat less 50% jadi RM269.. kedai mana??

nama kedai : Pusat Optik Evolution sdn bhd
tempat : The Mines, Seri Kembangan (kat Pertama pun ada,pastu kat mana lagi tah aku tak ingat)

Skang ni aku rasa masih lagi berjalan promosi diskaun 50% tu..well, aku tak pakai spek jenama mahal².. prinsip aku, asal mata cerah sudah.. hahaha..



notakecik : Debor rasa hati ni hoihhhh..pastu fikirkan anak yang sakit tu..huhuhu

13 comments:

  1. Tinggi nyeah rabun tina?..kalau nak bg mata elok senang jerk..wat lasik..kompom sihat mata n xyah pakai spek dh..huahuahua..

    Alahaiiii danish demam..shian dak omey..musim kut gamaknye tina sbb mek pun demam gak..get well soon danish n mek!

    ReplyDelete
  2. Tgk tina pakai spek tu teringat zaman oldies dulu2...eh bukan ckp tina mcm makcik2 tau. Tina namlak cute...sue pun rabun juga. Selalu amalkan ayat quran utk rabun dan suplemen shaklee carotomax...meh la cuba tina :)

    Nak buat lasik blom mampu.

    ReplyDelete
  3. wahhh murah byk tu ....
    50%

    tips nk hilangkan rabun tak de tapi bantu dptkan mata yang sihat dah kurangkan rabun dan perbaiki tahap kejelasan mata tu ada ... boleh try amik supplement shaklee Carotomax ... mai PM eima 0129220376 untuk maklumat lanjut

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum, kaknoor jenjalan dan singgah follow sini

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum tina, sheila pun rabun.. takda spek dah sejak rosak tahun-tahun lepas. ekekkeee

    ReplyDelete
  6. susahnya jadi rabun ni..kan??dah la mahal pulak cermin mata..syukur la saya tak rabun..tapi saya suka tengok orang pakai cermin mata..cantik..:p

    ReplyDelete
  7. diskaun awal tahun ni... byk kedai jual dengan harga diskaun

    ReplyDelete
  8. Anak saye pun demam hari ni.. musim demam kot sekarang

    ReplyDelete
  9. selamat menjalankan tugas wahai cermin mata. jaga tuan elok2 naa. :D

    ReplyDelete
  10. Haii.. Cakk.. Done Follow sini no. 1649
    Salam kenalan.. Sudilah kiranya follow me back,
    boleh kita saling kunjung mengunjung pasni..

    Official Blog :
    http://tengkubutang.blogspot.com/

    Catlover Blog :
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. ho2.. ingatkan sape pembantu baru tu tadi.. =)

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com