Feb 16, 2015

Gurau senda membawa bahagia

Assalamualaikum wbt...



Berdasarkan gambar di atas, bukan bermaksud beli kek percuma timun ye.. ni semua husband aku punye kerja..

"B, nape tak makan kek tu? hari tu beria kata nak makan..orang dah beli tak makan pun.."

Aku pun pegi la dapur, buka peti ais..bawa kotak ke depan tv konon nak makan sambil hadap tv sambil layan anak sambil meleset kat husband.. belum sampai depan tv, aku dah menyirap jeee..

aku buka kotak tu, nampak timun..kek yilek.. timun separuh balance aku buat sandwich hari tu.. kejamnya.. pastu bantai gelak kuat² kat aku.. terus aku amik satu lagi kek dalam peti dan hadap sensorang tanpa hiraukan dia..

well, husband aku kuat prank aku..dia punya gurau memang kasar beb.. dulu memang aku sentap, skang aku layankan je.. kadang kalau call dia, acah² ada projek juta²..

ok, kesimpulannya, gurau senda membawa bahagia.. okbai

17 comments:

  1. hubs akk ada perangai camni jugak..
    kadang2 sentap jugak..
    tapi dah immuned kot..hahahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha rare gila..!! tapi sangat sweet okay.. awww.. semoga bahagia hingga ke jannah =)

    ReplyDelete
  3. Hahaha..kelaka ok. Gurau senda mmg bawa bahagia selagi x melampaui batas ^^

    ReplyDelete
  4. Hahahah memang kelakar, tapi tabah je la kan..Tapi ok apa suami buat surpriseeeee...

    ReplyDelete
  5. hahahah...gelak besar saya baca..sampai hati tau..:p

    ReplyDelete
  6. haaha lawak lah..xpenah kene mcm ni..sesekali kene rare jgk ni..hehe

    ReplyDelete
  7. hahahaha..mmg sakit hati kan kalau kene prank gitu..tp itu lah yg wat kite happy sesgtttt..bahagia gituw..;)

    ReplyDelete
  8. naseb baik husben uncle tak cam ni...

    eh? uncle ada husben ke?

    ReplyDelete
  9. kalau saya terus sentappp,, nasib baik ada lagi satu kek,, kalau tak mesti muncung panjang sedepa kan hihihi..

    ReplyDelete
  10. Letak pulak timun tu sahaja bawah tudung saji untuk makan malam ni... prank dia pulak...haha

    ReplyDelete
  11. True sis , hahahha dulu kalau balik keje dalam 7malam mcm tu time2 magrib , husband pulak mmg balik awal sbb tempat kje dye dkat so masa balik tu ingt dye xbalik lagi tumah gelak je , masuk2 dye boleh bantai pakai telekung kite dduk belakang pintu , pakai bedak sejuk kite lagi , Haiyh hehehehhe .

    ReplyDelete
  12. Ekekeke...lawak lah. Maunya tak sentap ☺

    ReplyDelete
  13. Hahahaha..

    Bagus tu bergurau macam tu..ceria rumah tangga :)

    Try la buat kek timun! hahaha

    ReplyDelete
  14. Assalam tina,
    akak ni haaaa yang suka usik husband
    tapi idak la kasor
    sikit2 ja he3

    ReplyDelete
  15. hahaha laki kite pon selalu je nak gurau macam ni. geram betol. hahaha

    ReplyDelete
  16. Hadoi...angin je...tp klaka je kan...mmg bahagialah gurau2 senda..hehe

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com