May 27, 2015

BAWAL AIDIJUMA

Assalamualaikum wbt..

Ok, entry ni sebenarnya nak update je.. sebelum ni pernah promot yang akak aku jual tudung bawal Aidijuma yang skang ni ngah fenomena sangat kan.. 

Sebelum tu nak bagitau pasal tudung ni sikit.. kalau sebelum cuma ada BLACK LABEL DAN WHITE LABEL je kan.. skang dah banyak.. meh aku listkan label dengan harga CS (concept store)..

- WHITE LABEL RM10
- PINK LABEL RM14
- GREEN LABEL RM15
- BLUE LABEL RM20
- RED LABEL RM29 (HANYA JUALAN ONLINE SAHAJA)
- BLACK LABEL RM33
- YELLOW LABEL ANGGARAN RM40-RM45 (NI HANYA UNTUK PREMIUM RESELLER SAHAJA)

Apa perbezaan di antara label² ni?? harusla beza labelnya..hahaha.. beza dari segi kualiti kain.. tu je yang aku tau.. nak explain lelebih tak reti..

Ok..berbalik kepada tujuan asal.. oleh sebab banyak yang berkaitan Aidijuma sangkut kat blog aku pastu ramai yang whatsapp kakak aku tanya pasal tudung dan upah, meh aku nak bagitau info terbaru.. yes, kakak aku masih jual tudung Aidijuma.. dia bukan reseller.. tapi dapat stok tudung dari reseller atau kami mencandat sendiri kat CS.. beratur amik no..beratur lagi nak beli..hazab.. 

oleh kerana skang rata² upah dah naik..upah bukan lagi RM3 seperti yang sebelum ni aku iklankan.. tapi RM5.. bukan suka² nak naikkan, tapi itu adalah upah yang rata² seller kenakan.. kalau kami letak murah, kena kecam.. tambah pulak itu la upah kami berpanas basah ketiak beratur amik no pagi² buta.. beratur sekali lagi untuk beli tudung.. check defect.. minyak dan tol ke CS, pejabat pos.. etc.. etc.. mohon faham..

sekali lagi, kalau sesape nak beli tudung Aidijuma, boleh whatsapp kakak aku.. dan tolong jangan tanya stok lama.. pihak Aidijuma tak buat restock.. apa yang kuar hari tu, kalau habis memang habis.. kecuali AJ buat jualan penghabisan stok kat HQ Aidijuma..

Boleh contact, 
Mila - 0122481060


ok..sekian sahaja.. 

11 comments:

  1. kalau pakai AJ nie mmg dh order dh..hehe

    ReplyDelete
  2. mmg ramai peminat AJ sekarang ^^

    ReplyDelete
  3. bagi saya harga tu dah cukup murah berbanding tudung lain..

    ReplyDelete
  4. AJ ni dah macam fenomena sekarang..saya dulu tak layan..tapi bila member ofis mula...tak pasal-pasal berjangkit! menyampah! tapi nak tanya, kenapa BLACK LEBEL ade yang amik upah sampai RM10 ?huhu...



    Singgah blogwalking...:)
    Nak tahu ade diabetes ke tak?Jom cek kat sini:
    http://blogmummyrifqiy.blogspot.com/2015/05/tanda-tanda-diabetes-yang-anda-mesti.html

    ReplyDelete
  5. hehehe nasib baik tak minat ...selamat

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum,
    tak pernah cuba lagi tudung ni

    ReplyDelete
  7. Kalau ada nak letgo BL Paris 2014 ngan RL paris roger la MJ ye..hehee

    ReplyDelete
  8. Ada sesiapa jual YL Paris klcc tak?

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com