Mar 18, 2016

Dah kacak

Assalamualaikum wbt..

alorhhh, puji anak sendiri apa salahnya kan.. ni pasal rambut dak Danish la.. masa lahir memang la rambut tak berapa nak ada.. dengan halusnya lagi, panjang pun nampak macam tak ada rambut.. sedih tau..hehehe.. lepas botakkan sekali tu, tak ada dah botakkan lagi.. gigih nak bagi panjang dan lebat, sapu VCO.. pastu memang panjang, halusssss.. yang hairannya, kenteng pulakkk.. kanteng halus je la, ala² ikal mayang gitchuuu.. 



ni la rambut dak Danish setelah difokuskan..panjang kannnn.. tapi ujungnya bergulung².. menurun dari sape pun tak pasti lak aku..


nahhh, serabainya lahaiiiii anak hemak ni.. kadang tu geram punye pasal, aku klip rambut dia.. memula memang tak nak potong.. saje la kasi panjang sikit.. pastu kesian oiiii, bila berpeluh², tergaru² la dia.. habis basah lenjun kepala..


finally, kami buat keputusan untuk potong rambut dak Danish.. moga nampak lebih kemas.. ni pun kebetulan sebab ayah dia nak potong rambut, so tumpang sekaki.. maka hasilnyaaaaaaaa





























taraaaaaaaaaa..kacak tak anak hemak.. btw, ni cerita sebulan yang lalu.. skang dah mula memanjang semula rambut Danish.. blerhhhhh.. 


nantila, sebelum mami bersalin kite g potong rambut lagi ye.. nak jumpa adik kena la kacak bergaya ye abam.. mihmihmih..

okbai..

11 comments:

  1. henseeeeemmmm laa abam danish... hihi =)

    ReplyDelete
  2. baru hensem pas potong rambut..hehe

    ReplyDelete
  3. Hello Abg kacak...kacak la awk nih,ngorat leh??kihkih

    ReplyDelete
  4. hi abam kachak... rambut anaqi pun sama..
    hemak redho je..

    ReplyDelete
  5. wah..mujarab ye... jd hensem terusss.

    ReplyDelete
  6. AKU SUKA BUDAK LELAKI RAMBUT PENDEK NAMPAK KEMAS DAN HENSEM JE

    ReplyDelete
  7. Hensem kacak..besar sikit lagi bergaya pulak..hihi

    ReplyDelete
  8. alamak hensem sgt budak kcik ni. Tergugat anak dara iols ok hehehe.

    Akak, adra punya wambut pon halus n nipis ja haha. Nka try gakla sapu vco ataih pala. Bukan ape, kita tak suka bau vco tu hahahaha tu tg tak buh. Tapi sbb nk kasi ada rambut, nak sapula dgn vco

    ReplyDelete
  9. Cewahh nak jumpa adik nk kena kacak2 ye...=)

    ReplyDelete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com