Jul 18, 2016

Ujian Bertulis jawatan Penolong Pendaftar UiTM


Assalamualaikum wbt..

Baru ada kesempatan nak conteng blog.. sejak lepas cuti hari raya, banyak betul kerja aku sampai pending la.. biasanya sebelum balik dah settle dah,kali ni bikin sakit kepala.. dengan asyik cuti je sebab dak Dilfi tak sihat.. bertabah la.. 

Last week dapat emel mengatakan aku melepasi syarat untuk dipanggil menduduki ujian bertulis bagi jawatan Penolong Pendaftar kat UiTM.. memang ada mohon,tapi tak ingat bila.. tarikh ujian bertulis adalah semalam.. aku langsung tak study apa apa sebab fokus kat Dilfi yang tak sihat.. yang aku tau, ada 80 soalan dan masa diberi adalah satu jam..

Semalam minta tolong akak aku jaga dak Danish dan Dilfi, sementara husband hantar aku pergi exam tu.. aku dapat sesi pertama ,jam 8.30 pagi.. sampai je kat sana,ramai sangat manusia.. siap ada yang bawa fail sijil, bawa kalkulator, bawa beg galas.. aku bawa pensel dan pen yang aku baru beli kat 7 Eleven masa on the way ke UiTM Shah Alam tu.. kahkahkah

Ok,cakap bab soalan untuk ujian bertulis tu,sejujurnya pada aku memang susah sebab kebanyakan soalan berkaitan perjawatan awam.. contohnya hal pergerakan gaji, kenaikan pangkat, pelantikan jawatan tetap, dokumen rasmi, filing, akta, macam-macam lagi la.. so,aku beranggapan untuk yang dah sememangnya kerja sektor awam,mesti di hujung jari.. aku pulak tau la sikit-sikit sebab kadang tu husband aku duk bercerita pasal hal kerja kat aku..

Aku bagi salah satu contoh soalan la ye.. "Tina dilantik secara tetap pada 1 Ogos 2015, bilakah tarikh pergerakan gaji Tina bermula?" Pastu ada la 4 pilihan jawapan.. aku confuse sama ada Januari 2016 atau Julai 2016.. hahahaha.. bila tanya husband,betul la jawapan aku..kehkehkeh

Ada la beberapa soalan yang sempat aku salin ringkas untuk rujuk kat husband.. bila husband tau,kemain kerek kata tu semua hujung jari dia.. hampeh betul..

Ni la kertas soalan tu.. ambil gambar sipi je, tu pun masa dah habis menjawab..


Sebelah kanan aku.. tunggu giliran nak keluar dewan.. pfffttt



Sebelah depan aku.. yang nampak tangan je tu,budak lelaki yang tetiba "kak, ada pensel lebih tak,nak pinjam".. kemahen kalkulator dia yang saintifik,tapi pensel tak do.. adoiii dik..


Sebelah kiri.. menunggu giliran untuk keluar dewan jugak..


Ok..kalau lulus ujian ni, baru la akan dipanggil untuk interview pulak.. aku tak yakin masa jawab exam tu,tak tau macam mana resultnya nanti.. 

Dalam ramai-ramai calon, ada la sorang yang bertegur sapa.. duduk meja sebelah aku, nama dia Fara.. tu je yang aku tau.. apa pun,moga berjaya kepada semua calon.. kalau dapat tu rezeki,kalau tak dapat tak apa,pengalaman dah ada kan..

Oh ya, sebelum raya tu aku ada join contest Lazada.. aku menang, nanti ada masa terluang aku update kat blog.. nak cerita pasal raya gak ni.. okbaiiii

193 comments:

  1. jawapannye JULAI!..

    hahaha..


    semoga ada rezeki buat kamu..
    amin..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah ... dan semoga bderjaya dik ... nanti dpt kerja kat shah alam ...jauh tu ....


    betui jwpannya julai dik .... kerajaan ni ada 4 pergerakan gaji .... ikut bln lantikan ....

    ReplyDelete
  3. Good luck sis..semoga dipanggil interview

    ReplyDelete
  4. pergh menang contest lazada tu. Kat sini tak bole bukak web lazada zalora poplook ahhh jem hahahahahahahaha. macam mana nk shopping online ni. bukak guna hp tak feel.

    Smoga berjaya akak. Aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    ReplyDelete
  5. Tina Selamat hari raya. ingat Na lagi tak?

    ReplyDelete
  6. jawapannya julai 2016.. tina next time prepare ye.. i blh bg copy semua GO, pekeliling, dll.. uitm badan berkanun tapi still guna pakai gov punye order

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti ada interview tu. boleh bg sy copy semua tu? asri_borhan@yahoo.com

      Delete
    2. Salam cik zeera, kalau x keberatan boleh bagi saya copy semua tu..
      Email: sitinurbaya0201@gmail.com

      Delete
    3. salam cik zeera.. saya ada ujian bertulis bulan depan..kalau tak keberatan boleh tak share jugak note2 mcm zeera ckp tu..email dkt meerulkiddos@yahoo.com yaa terima kasih

      Delete
    4. Salam cik, kalau tak keberatan boleh tak email ke saya taufiqhssn555@gmail.com

      Delete
    5. Salam. Kalau tak keberatan boleh send copy kat sy jugak? Thank you in advance ☺
      dehana29@yahoo.com

      Delete
    6. Assalamualaikum cik zeera. Kalau tak keberatan say pun nak jugak salinan semua tu boleh?
      Email : amiramdrsolim@ymail.com

      Delete
    7. Salam Pn zeera lily, kalau pn ada kelapangan boleh email kat saya copy tu ke nonatarmizi@gmail.com
      I really appreciate that if you could help me go through the exam soon. Thank you

      Delete
    8. Nak jugak... Huhu dini.zawawi@yahoo.com.my

      Delete
    9. Boleh bagi salinan?

      adrianthomas93@gmail.com

      Delete
    10. assalam. Hai cik zeera lily, bleh sy dptkan copy smua tu? Sy dpt pnggilan dari uitm utk ujian bertulis tp tak tau nak prepare apa2. huhu. Klau tak keberatan, cik bleh email sy. nurul.norhafizan93@gmail.com tq!

      Delete
    11. salam . cik zeera. boleh sy dptkan copy semua tu .. tq in advance

      syahirahusnins@gmail.com

      Delete
    12. salam . boleh saya dapatkan copy tu semua? Tq in advance

      Email saya di syahirahusnins@gmail.com

      Delete
    13. Salam akak,
      Kalau x keberatan boleh tak share semua cipy tu dengan saya juga. Saya exam 7 May next week. missnazirahmuhammad@gmail.com semoga bertambah2 murah rezeki akak nanti. aamiinn

      Delete
    14. cik zeera, boleh bagi copy tu juga, saya ada ujian bertulis minggu depan.
      sitijunainimisnan@gmail.com

      Delete
    15. salam sis,,,kalo bole,..bole x share ngan saya jugak x?? plsss... sbb 7/5/2017 saye ade interview utk jawatan yg sama...harap sis bole emailkan di : fadlinamohamadali@gmail.com

      Delete
    16. As salam cik Zeera, bole share copy sgn saya x?;)
      Email sy : farahsamian87@gmail.com

      Delete
    17. salam cik zeera, saya bkal menduduki ujian 7.5 ni. Harap sgt boleh study dulu. Kalau sudi boleh bg sy copy semua tu? Email: yati102@gmail.com

      Delete
    18. salam...boleh tak share info dia atas? harisninet@yahoo.com ...tQ

      Delete
    19. Salam sis Zeera, saya baru dpt panggilan utk ujian bertulis uitm. Kalau tak keberatan, saya nk copy pekeliling semua tu boleh tak :)..

      Delete
    20. sy pun nak cik zeera. dpt interview ni 7 may nanti.. tq, ni email sy nurulizaidahahmad@gmail.com

      Delete
    21. Assalamualaikum. boleh saya dpt kan soft copy tu jugak? Sebab ade ujian bertulis nnti. : zuaira.zabri@ymail.com

      Delete
    22. Salam cik zeera, sy juga bakal menduduki ujian ni. boleh bg sy copy tu.
      Email : shuhaidah.mishan@gmail.com
      Terima kasih..

      Delete
    23. Salam cik Zeera, sy juga bakal menduduki ujian ni. Boleh bg sy copy tu.
      Email : shuhaidah.mishan@gmail.com
      Terima kasih

      Delete
    24. Salam, saya bakal menduduki ujian tersebut. Jika cik zeera sudi membantu, blh tak emailkan kepada saya semua copy tersebut. (Email: nurazlianaazlin91@gmail.com)

      Delete
    25. salam cik zeera.. boleh x sy nk minta copy semua tu.. email : marya_arisha@yahoo.com.. terima kasih

      Delete
    26. salam cik zeraa.. boleh x sy nk copy semua tu.. tu pn klau xkeberatan.. email: chefuad1986@yahoo.com

      Delete
    27. cik zeera lily..klu x keberatan sy nak jgk blh copy tu..
      email:tengku5773@gmail.com

      Delete
    28. salam cik zeera. saya akan menjalani ujian bertulis pada 7 mei 2017. jika tidak keberatan, boleh emailkan saya semua copy cik kpd saya.
      norfadilahbahaudin@gmail.com

      Delete
    29. cik zeera lily..klu x keberatan sy nak jgk blh copy tu..
      email:tengku5773@gmail.com

      Delete
    30. Salam cik zeera, boleh kongsikan semua copy tu pada saya? Email syaridatulmardiah@gmail.com

      Semoga dimurahkan rezeki ats perkongsian anda.. :)

      Delete
    31. Salam sejahtera Cik Zeera. Saya AKAN menduduki ujian tersebut. Mohon minta copy semua tu? vincentsarawakiana@gmail.com. Terima kasih banyak-banyak.

      Delete
    32. Salam cik zeera..saya bakal menduduki ujian tersebut. Kalau x keberatan, boleh bagi saya copy semua tu..terima kasih jika sudi membantu.
      E-mail: naezrin@outlook.com

      Delete
    33. Salam cik zeera.. Saya bakal menduduki ujian tersebut. Boleh cik bgi saya copy semua tu utk saya buat preparation? Terima kasih banyak jika sudi membantu..
      Email: naezrin@outlook.com

      Delete
    34. salam zeera lily dan mizztina, harap boleh kongsikan copy semua GO kepada saya juga farhaanpauzi@yahoo.com
      terima kasih ^_^

      Delete
    35. salam zeera lily dan mizztina, harap boleh kongsikan copy kepada saya juga farhaanpauzi@gmail.com
      terima kasih ^_^

      Delete
    36. Salam cik zeera, kalau x keberatan boleh bagi saya copy semua tu? email: msyanzen07@gmail.com

      Delete
    37. Salam cik zeera, kalau x keberatan boleh bagi saya copy semua tu? email: msyanzen07@gmail.com

      Delete
    38. Salam cik zeera..klu x keberatan blh email sy copy semua tu..? Trima ksh byk2 jika sudi mmbntu..smoga dmurahkn rzki.. email: norfarahinmnoor90@gmail.com..

      Delete
    39. Salam cik zeera..klu x keberatan blh email sy copy semua tu..? Trima ksh byk2 jika sudi mmbntu..smoga dmurahkn rzki.. email: norfarahinmnoor90@gmail.com..

      Delete
    40. salam cik zeera, kalau ke bagi saya copy semua tu? tiafatiha22@gmail.com. terima kasih atas bantuan cik zeera.

      Delete
    41. Assalam cik zeera..sy akn hadiri ujian bertulis ahad ni, kalau x keberatan blh tak cik zeera bg copy tu kpd sy :)
      Email:nurika_94@yahoo.com

      Delete
    42. As salam cik zeera,mggu ni sy ade ujian bertulis utk N41 ni, jika tk keberatan bole email ke sy all the copies to izaetyazhar@gmail.com terima kasih byk2

      Delete
    43. Asslm cik zeera lily.. saya ada ujian bertulis ahad ni. Boleh tak nak minta copy semua tu.? Kalau tak menyusahkan la. Sbb nak study..huhu.. Terima kasih ye. :)
      Email: fateha_zahar@yahoo.com
      HP : 0133117644

      Delete
    44. assalam cik zeera, saya pun ingin mohon jasa baik cik zeera untuk share maklumat tersebut dengan saya.. email: izzatiyusni@yahoo.com

      Delete
    45. Salam, Cik Zeera Lily,

      kalau tak keberatan, boleh bagi saya satu copy berkaitan tue semua. Exam 7 hb nie. Tak tau nak study pasal ape...

      Nie emel saya: syafmotor@gmail.com

      Terima kasih ya...

      Delete
    46. Assalamualaikum cik Zeera...kalau x keberatan sy nk juga boleh copy sume tu..heheh....I really have no idea mcm mane format ujian bertulis penolong pendaftar ni..byk sgt versi..heee... nurinza@gmail.com

      Thank u in advance... XD

      Delete
    47. Salam cik zeera,boleh email kan copy utk sy ?sbb bru dpt paggilan utk ujian bertuliss..harap sis dpt bantu sy maybe rezeki nak kawen kot hehe sofiabainunazizah@yahoo.com 0176237335 thankyou sis

      Delete
    48. Assalam.. greetings. Basically clueless pasal format ujian, can you please email to me ( kalyisahatiqah@gmail.com )May Allah SWT bless you <3

      Delete
    49. TOLONG SEND SEKALI CIK ZEERA, SAMA DAPAT PANGGILAN 7 MAY NANTI. afiqahsuhaimi89@gmail.com. thank you in advance. !

      Delete
    50. hai cik zeera, boleh emailkan dekat saya jugak? norliezzati@gmail.com

      Delete
    51. Assalamualaikum cik zeera. Saya bakal menduduki ujian bertulis penolong pendaftar 7/5/17 ni. Kalau tak keberatan,boleh saya dapatkan copy semua tu?

      Terima kasih banyak2 atas bantuan daripada cik zeera. Semoga dimurahkan rezeki olehNya

      Email: sitinoratikah2810@gmail.com

      Delete
    52. Salam cik zeera,boleh email kan copy utk sy juga ke ?sbb bru dpt information utk ujian bertulis..harap sis dpt bantu sy..hanya ALLAH yg dpt membls jasa baik sis.. haziqahzulkefli@gmail.com thank you so much :)

      Delete
    53. Assalam cik Zeera.. kalau tak keberatan boleh ke cik emailkan jugak pada saya.. ahad depan interview ni.. thank you so much.. imyishak@gmail.com

      Delete
    54. Assalam cik/puan zeera. Kalau tak keberatan, boleh tak emelkan copy semua tu.

      Emel: noramiraliana@gmail.com

      Terima kasih.

      Delete
    55. Assalam cik/puan zeera. Kalau tak keberatan, boleh tak emelkan copy semua tu.

      Emel: noramiraliana@gmail.com

      Terima kasih.

      Delete
    56. Assalam cik/puan zeera. Kalau tak keberatan, boleh tak emelkan copy semua tu.

      Emel: noramiraliana@gmail.com

      Terima kasih.

      Delete
    57. Salam, cik zeera..sy ada ujian brtulis mggu ni..jika xkeberatan bleh tak sy dptkn copy semua tu? ni email sy nurulnadiahabdhamid@yahoo.com

      Delete
    58. Salam, saya bakal menduduki ujian tersebut. Jika cik zeera sudi membantu, blh tak emailkan kepada saya semua copy tersebut sebagai rujukan menghadapi ujian tersebut. (Email: zulhanif6699@gmail.com)

      Delete
    59. Salam, saya bakal menduduki ujian tersebut. Jika cik zeera sudi membantu, blh tak emailkan kepada saya copy tersebut sebagai rujukan mengahadapi ujian tersebut. (Email: zulhanif6699@gmail.com)

      Delete
    60. Salam, saya bakal menduduki ujian tersebut. Jika cik zeera sudi membantu, blh tak emailkan kepada saya semua copy tersebut sebagai rujukan menghadapi ujian tersebut. (Email: zulhanif6699@gmail.com)

      Delete
    61. Saya juga bakal menduduki ujian bertulis tersebut..boleh tak cik zeera forwardkan kepada email saya copy soalan2 tersebut?
      afiqhassan89@gmail.com

      Delete
    62. Saya bakal menduduki ujian bertulis ni..boleh x cik zeera fowardkan kepada email saya
      pesona_rindu93@yahoo.com

      Delete
    63. Salam..maaf..saya pun nak jugak copy...tq cik...husnanasir3579@yahoo.com

      Delete
    64. Salam cik Zeera. Boleh minta bantuan. Saya bakal menduduki ujian bertulis itu juga. Boleh tolong emailkan saya copy soalan2 untuk bahan rujukan. hafizajmldn@gmail.com Terima kasih.

      Delete
    65. salam, maaf blh x share copy soalan2 tu buat bahan rujukan saya? ni emel saya nurmaisarahsarudin@gmail.com , tq sangat2.

      Delete
    66. @zeera lily...sy berminat nak tahu berkenaan dgn GO, pekeliling, dll uitm badan berkanun tu. ada ujian bertulis x lama lg ni.boleh tak minta tolong @zeera lily sharekan. ni alamat email hazwanikadri@gmail.com
      terima kasih @zeera lily.

      Delete
    67. salam cik zeera.. saya pon ade ujian bertulis.. boleh berikan copy tersebut.. idanurida88@gmail.com
      terima kasih

      Delete
    68. salam cik zeera.. saya pon ade ujian bertulis.. boleh berikan copy tersebut.. idanurida88@gmail.com
      terima kasih

      Delete
    69. Salam cik, kalau tak keberatan boleh tak email ke saya protozoa92@gmail.com .terima kasih :)

      Delete
    70. Salam cik, kalau tak keberatan boleh tak email ke saya protozoa92@gmail.com .terima kasih :)

      Delete
    71. Cik Zeera, harap awak dapat share kt saya jugak copy bahan rujukan tu. email : nfahtiha.123@gmail.com . Thankyou ! - teha

      Delete
    72. cik zeera, harap awak dapat share kat saya jugak bahan rujukan utk ujian ni. email saya nfahtiha.123@gmail.com thankyou - teha

      Delete
  7. wish u luck tina.. moga rezeki utk anak2 nnt

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam cik zeera sy ada interview yg sama..boleh dapatkan copy semua GO tu? :)
      nadjwa_medina@ymail.com

      Delete
    2. salam cik zeera..saya bakal menduduki ujian tersebut hujung minggu ni, boleh berikan copy semua tu? tiafatiha22@gmail.com.. moga Allah balas jasa cik zeera

      Delete
    3. Salam Cik zeera..bole beri copy semua tu x sbb Sy akan duduki ujian bertulis uitm. Harap cik dpt membantu.. qunaj30@gmail.com

      Delete
    4. afiqahsuhaimi89@gmail.com tolong send ya. ! thank you in advance. !

      Delete
    5. pesona_rindu93@yahoo.com..sy nk jgk sis

      Delete
    6. Salam cik zeera,kalau x keberatan utk sya dptkan copy bahan tersebut. email sya shahrinrazied@gmail.com

      Delete
    7. Boleh tak cik, en., tuan , puan share skit note dgn saya juga...ahad ni ad ujian bertulis...
      any.sya1@gmail.com...
      Jasa anda dikenang...
      Terima kasih

      Delete
    8. Boleh tak cik, en., tuan , puan share skit note dgn saya juga...ahad ni ad ujian bertulis...
      any.sya1@gmail.com...
      Jasa anda dikenang...
      Terima kasih

      Delete
    9. Salam sis zeera...jika tidak keberatan...boleh beri copy semua itu kepada saya...saya harap sis dapat bantu saya...terima kasih :) mcqueen_95@yahoo.com.my

      Delete
    10. Salam sis zeera...jika tidak keberatan...boleh beri saya copy itu...saya harap sis dapat membantu saya ...terima kasih :) mcqueen_95@yahoo.com.my

      Delete
    11. salam..bleh sy dptkn tak copy untk semua tu? ni email sy 0809nadiahamid@gmail.com
      sbb sy akn duduki ujian bertulis mnggu ni. tq

      Delete
    12. Assalamualaikum cik zeera , boleh emailkan semua copy tu kat email sy : ilahkamarudin@gmail.com
      Semoga murah rezeki cik zeera dpt tlg kami semua . Thank you 😊

      Delete
    13. Assalamualaikum cik zeera , boleh emailkan semua copy tu kat email sy : ilahkamarudin@gmail.com
      Semoga murah rezeki cik zeera dpt tlg kami semua . Thank you 😊

      Delete
    14. Salam cik zeera. Sya jga bakal mndudki ujian brtulis utk penolong pndaftar ni. Boleh berikan sya softcopy tu? atiqahhassan93@gmail.com terima kasih banyak2 kerana sudi membantu

      Delete
    15. Salam cik zeera. Sya jga bakal mndudki ujian brtulis utk penolong pndaftar ni. Boleh berikan sya softcopy tu? atiqahhassan93@gmail.com terima kasih banyak2 kerana sudi membantu

      Delete
    16. Salam cik zeera..sy akn mduduki ujian yg sma..boleh bg tips n copy jugak..atiqahhassan93@gmail.com..thanks cik zeera

      Delete
    17. Hye..salam..boleh emelkn copy untuk sye..nie emel sye eiyd_91@yahoo.co sbb sye pun exam mnggu nie

      Delete
    18. salam kak zeera..sy harap akak dpat membantu sy...boleh bagi sy soft copy semua GO,pekliling dll..smoga dipermudahkan dan dipermurahkan rezeki akak.. ni email sy.. syahminaim21@yahoo.com ..terima kasih kak zeera

      Delete
    19. salam kak zeera..sy nk mitak tlg akak..boleh bg kt sy soft copy semua psal GO, pekeliling dll? smoga dipermudahkan n dipermurahkan rezeki akak.. ni email sy.. syahmi4341@gmail.com

      Delete
    20. Assalamualaikum sis Zeera, saya juga dpt panggilan utk ujian bertulis uitm bagi jawatan yang sama.. pening dah nak baca apa ni..
      Kalau tak keberatan, boleh tak saya nk copy pekeliling semua tu.. boleh email ke syidarahim93@gmail.com..
      Terima kasih..

      Delete
    21. SY JUGK..azureenrafiee@gmail.com

      Delete
    22. assalamualaikum cik zeera...sy berharap sgt cik zeera dpt share info dgn sy juga...tq in advance...ashiela.sb@gmail.com

      Delete
  8. Gud luck ...Insha allah rezki adalah tu. Okey cepat update entry raya... xsabaq nih huhu

    ReplyDelete
  9. saya dapat jugak panggilan aritu..sesi yang sama..tapi malangnya di kampung tengah berpantang..huhu..mungkin takde rezeki..huhu..

    ReplyDelete
  10. Salam. Ade yg dah dpt panggilan interview x?

    ReplyDelete
  11. Salam. Ade yg dah dpt panggilan interview x?

    ReplyDelete
  12. Salam. Ade yg dah dpt gil intrview x?

    ReplyDelete
  13. Salam. Ade yg dah dpt panggilan interview x?

    ReplyDelete
  14. Salam cik zeera saya bakal menduduki ujian tersebut bole berikan copy semua tu? idaamalina92@gmail.com. Terima kasih byk2 jika sudi utk membantu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehh sama la kita .. Kat uitm puncak alam ke ?

      Delete
    2. Sis dpt kat mana ? Shah alam ke ?

      Delete
    3. Sis dpt kat mana ? Shah alam ke ?

      Delete
    4. Sis dpt kat mana ? Shah alam ke ?

      Delete
    5. Sis dpt ujian bertulis di shah alam ke ?

      Delete
    6. Sis dpt ujian bertulis di shah alam ke ?

      Delete
    7. assalamualaikum..saya pon dapat jugak...

      Delete
    8. Sy pon same. Ms Ida Amalina , dekat SMS yg dihantar , kan kne bukak link yg die bg . Then nk klik ape ye ? Sy try login tp x bleh .

      Delete
  15. Ehh sama la kita .. Kat puncak alam jugak ke ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya dpt puncak alam. Tau x mcm mn ujian tu?

      Delete
    2. Salam ada ke copy soalan tu?nak jugak...husnanasir3579@yahoo.com...tqtqtq..gdluck smua

      Delete
    3. sebelum ni soalan dia objektif. ada 80 soalan. semuanya pasal HR kerajaan.

      Delete
  16. Replies
    1. puncak alam. tapi saya pernah amik exam ni tahun lepas kat shah alam. soalan dia sama macam apa yang cik zeera ni bagi taw. most of the question, pasal kerajaan punya HR.

      Delete
    2. Salam, sy dapat jugak panggilan ujian bertulis di Puncak Alam 7 Mei ini, jika tak keberatan boleh tak share contoh soalan dan info dari Cik Zeera. Dan apakah bentuk soalannya? Semua objektif? Ada esei? (nurazlianaazlin91@gmail.com)

      Delete
    3. Cik myra,awak pernah amik exam ni ke? Boleh tak share sikit contoh soalan dia.. Ni nombor saya : 0133117644, tq! :)

      Delete
    4. Assalamualaikum. Saya dpt ujian bertulis ahad ni juga. Boleh emailkan pada sy? farahanaramadhan@yahoo.com Hargai sangat jasa cik.

      Delete
    5. Salam cik myra..sy akn mduduki ujian yg sma..boleh bg tips n copy jugak..nfaizah_nasir@yahoo.com..thanks cik myra share tips

      Delete
    6. wassalam ye semua.

      saya takda copy soalan. tapi soalan semua objektif. tak silap 80 soalan dalam masa sejam. soalan dia pasal pengurusan sumber manusia, HR. pasal cuti, pasal gaji, pasal skim perkhidmatan & ada jugak soalan case study macam cik zeera bagi taw pasal pergerakan gaji. TQ

      Delete
    7. Salam cik myra..nk tnya..soalan dia ada esei english x..saya ada baca blog yg kata kena jwb 3 soalan esei in english..lpas tu baru jwb soalan hal2 pentadbiran..

      Delete
    8. Salam cik myra..nk tnya sikit..ujian bertulis tu ada kna buat esei english ke atau hanya jwb soalan bekaitan pentadbiran sahaja..

      Delete
    9. Assalam. Myra blh x kongsi cnth soalan...qhairunnisaghani@gmail.com
      Terima kasih

      Delete
    10. salam myra . boleh ta emelkan kat sy ape tips2 untuk ujian btulis? objektif ke subjektif? syahirahusnins@gmail.com

      sy pon exam di puncak esok.

      Delete
  17. Sis dapat kat mana ? Shah alam ke ?

    ReplyDelete
  18. Sis dapat kat mana ? Shah alam ke ?

    ReplyDelete
  19. Sis dapat kat mana ? Shah alam ke ?

    ReplyDelete
  20. Sis dapat kat mana ? Shah alam ke ?

    ReplyDelete
  21. Sis dapat kat mana ? Shah alam ke ?

    ReplyDelete
  22. Salam.. saya juga kepeningan fikir macamana la saya nak jawab nanti. Boleh tak berikan copy info2 yang dapat membantu. szetoaida@yahoo.com

    ReplyDelete
  23. Salam.. saya juga kepeningan fikir macamana la saya nak jawab nanti. Boleh tak berikan copy info2 yang dapat membantu. szetoaida@yahoo.com

    ReplyDelete
  24. Salam.. saya juga kepeningan fikir macamana la saya nak jawab nanti. Boleh tak berikan copy info2 yang dapat membantu. szetoaida@yahoo.com

    ReplyDelete
  25. salam cik zeera .insyaallah ,sy akn ke ujian btulis untuk penolong pendaftar . boleh emelkan kpd sy copy semua tu? syahirahusnins@gmail.com

    Tq in advance

    ReplyDelete
  26. Soalan objektif ke? Cik zeera kalau boleh email copy tu dkt sy jgk.. ummihashim@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Assalamualaikum cik zeera..sy akn mduduki ujian yg sma..boleh bg tips n copy jugak..1987mirana@gmail.com..thanks cik zeera

    ReplyDelete
  28. Salam webmasters, Cik Zeera saya akan menduduki ujian tersebut. Jikalau sudi, boleh saya minta copy semua tu? vincentsarawakiana@gmail.com. Terima kasih banyak-banyak.😊

    ReplyDelete
  29. Assalam..cik zeera,sy bakal mnduduki ujian bertulis tu pada awal buln 5 ni...blh bagi softcopy tu...di sal_p10@yahoo.com...Terima kasih bnyk2 sbb sudi membantu...

    ReplyDelete
  30. Assalam..cik zeera,sy bakal mnduduki ujian bertulis tu pada awal buln 5 ni...blh bagi softcopy tu...di sal_p10@yahoo.com...Terima kasih bnyk2 sbb sudi membantu...

    ReplyDelete
  31. Assalam..cik zeera,sy bakal mnduduki ujian bertulis tu pada awal buln 5 ni...blh bagi softcopy tu...di sal_p10@yahoo.com...Terima kasih bnyk2 sbb sudi membantu...

    ReplyDelete
  32. Salam cik zeera. Sya jga bakal mndudki ujian brtulis utk penolong pndaftar ni. Boleh berikan sya copy semua tu? maslindaadam@gmail.com terima kasih jika sudi membantu

    ReplyDelete
  33. Salam cik zeera saya bakal menduduki ujian tersebut 7 May nih, bole berikan copy semua tu? iza_5162@yahoo.com.my. Terima kasih byk2 jika sudi utk membantu.

    ReplyDelete
  34. Assalam cik/puan zeera. Kalau tak keberatan, boleh tak emelkan copy semua tu.

    Emel: lahrabbani@gmail.com

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  35. Salam cik zeera..kalau xkeberatan boleh share kat sy copy tu semua?sbb sy dpt offer utk ujian bertulis ni.. sofiabainunazizah@yahoo.com 0176237335

    ReplyDelete
  36. salam cik zeera, kalau tak keberatan boleh share kt sy juga x? yaafauziah@gmail.com.. terima kasih byk3 ye..

    ReplyDelete
  37. salam cik zeera.. kalau tak keberatan boleh share kt sy jugak x? yaafauziah@gmail.com.. terima kasih byk2 ye..

    ReplyDelete
  38. salam cik zeera, kalau tak keberatan boleh share kt sy juga x? yaafauziah@gmail.com.. terima kasih byk3 ye..

    ReplyDelete
  39. Salam ...sy bakal menduduki ujian bertulis..blh x sy dpt copy tu?
    Harap sngt2 cik zeera blh emailkan dekat saya..semoga dimurahkan rezeki cik..
    Email: pesona_rindu93@yahoo.com

    ReplyDelete
  40. Assalam Pn.Zeera,jika tidak keberatan, boleh emelkan juga ke saya di rosmawatimarwan1964@yahoo.com atau 0173429969.. Terima kasih ya.

    ReplyDelete
  41. Assalam Puan Zeera, jika tidak keberatan, boleh emelkan juga contoh2 soalan ke emel saya di rosmawatimarwan1964@yahoo.com atau 0173429969. terima kasih ya..

    ReplyDelete
  42. Salam, saya bakal menduduki ujian tersebut. Jika cik zeera sudi membantu, blh tak emailkan kepada saya copy tersebut sebagai rujukan menghadapi ujian tersebut. (Email: zulhanif6699@gmail.com)

    ReplyDelete
  43. Salam cik zeera.boleh saya dapatkan bahan rujukan yang disebut?sgt2 hargainya.tq in advance ..shafiqsalleh12@gmail.com

    ReplyDelete
  44. Salam cik zeera.harap boleh kongsikan bahan rujukan sprti yg dsebutkan..tq in advance..shafiqsalleh12@gmail.com

    ReplyDelete
  45. Salam cik zeera.harap boleh kongsikan bahan rujukan sprti yg dsebutkan..tq in advance..shafiqsalleh12@gmail.com

    ReplyDelete
  46. Salam sis, soalan dalam bentuk OBJEKTIF ke? and ada banyak kira2 tak hehe

    ReplyDelete
  47. Salam cik zeera, sy jugak bakal mnduduki ujian tersebut. Jika tak keberatan, boleh emailkan kepada saya copy tersebut . email saya: teyha7593@gmail.com
    terima kasih kerana sudi membantu.

    ReplyDelete
  48. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  49. Salam cik zeera..boleh share dgn saya jugak? Ni email saya..syikinaaz@gmail.com
    Tq 😊😊😊😊😊

    ReplyDelete
  50. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  51. As Salam....Mohon jasa baik puan emailkan kpd saya ; terima kasih atas jasa baik : matagraphyku@gmail.com

    ReplyDelete
  52. As Salam Cik Zeera....Mohon jasa baik puan emailkan kpd saya emmazura@gmail.com terima kasih atas jasa baik.. Moga Allah swt balas jasa baik puan..

    ReplyDelete
  53. Salam Cik Zeera.. boleh tak share dengan sy jugak copy tu? ni email saya shah_ida92@yahoo.com terima kasih..

    ReplyDelete
  54. Assalamualaikum.. mohon jasa baik cik zeera share kan kat saya copy tu.. ni email saya shah_ida92@yahoo.com terima kasih..

    ReplyDelete
  55. Sy nk jgk cik zeela..pesona_rindu93@yahoo.com

    ReplyDelete
  56. Salam tumpang tanya, soalan dia semua objektif ya?

    ReplyDelete
  57. Salam cik zeera, sy jugak bakal mnduduki ujian tersebut. Jika tak keberatan, boleh emailkan kepada saya copy tersebut . email saya: umisalamah47@yahoo.com
    terima kasih kerana sudi membantu.

    ReplyDelete
  58. Salam cik zeera..sy akn mduduki ujian yg sma..boleh bg tips n copy jugak..nfaizah_nasir@yahoo.com..thanks cik zeera

    ReplyDelete
  59. Salam cik zeera, saya bakal mnduduki ujian penolong pendaftar. Boleh emailkan kepada saya copy tersebut. Terima kasih kerana sudi membantu, semoga Allah yang membalas jasa cik zeera.
    Email : fadlyanaraman93@gmail.com

    ReplyDelete
  60. salam cik zeera dan kawan2 dlm ni..kalau x keberatan saya nak jugak copy tersebut..kalau x keberatan emel ke ieta76@gmail.com...hp 019-3335112
    harap sangat kiranya dapat membantu..terima kasih

    ReplyDelete
  61. Salam cik zeera..sy akn mduduki ujian yg sma..boleh bg tips n copy jugak..nmellia.ma@gmail.com..thanks cik zeera

    ReplyDelete
  62. Salam cik zeera,kalau tak keberatan,boleh emailkan sy copy yg brkenaan.email sy nurulhusna10@yahoo.com terima kasih in advance.

    ReplyDelete
  63. Assalammualaikum...jika x keberatan boleh kongsikan dgn sy juge...terima kasih.. nurulafiqahahmadoon@gmail.com

    ReplyDelete
  64. Salam kak, kalau tidak keberatan saya ingin ketahui soalan itu juga. Terima kasih. wafyrosli@gmail.com

    ReplyDelete
  65. salam cik zeera...sy pon berharap sgt cik zeera dt share tips n copy info dgn sy juga..ashiela.sb@gmail.com...tq in advance...

    ReplyDelete
  66. salam semua, yang pgi ujian bertulis on 7th may tu dah ada yang dpt result ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. belum dapat, saya cuma tahu kalau dalam 90 hari dari tarikh 7 May tu tidak ada jawapan maksudnya kita tak dapat....semoga ada rezeki la nak ke peringkat temuduga kan...

      Delete

Tuan blog makin malas..mahap kalau tak reply komen.. tapi janganla mogok tak nak komen entry ye.. mekasehhhhhh

CozyBaby

Adik Manis Siti Kektus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Blog MizzTina Designed by azhafizah.com